Sunny Black Leather

Rufus Szyje

89,00
wybierz rozmiar
  • XS OD 20 DO 28 CM 89,00

  • S OD 24 DO 32 CM 89,00

  • M OD 28 DO 36 CM 89,00

  • L OD 32 DO 40 CM 89,00

Ulubione
Zwrot do 14 dni
Bezpieczne zakupy w Pakamera.pl
+89pkt, oszczędzaj z Klubem rabatowym
Rób zakupy w Pakamerze i odbierz rabat
  • Za każde 1 zł wydane w Pakamerze przekazujemy na twoje konto 1 punkt.
  • Po zgromadzeniu punktów możesz odebrać rabat na nieograniczony ilościowo zakup :)


    Dołącz do Klubu Rabatowego i zacznij zbierać punkty.

    ZOBACZ
smycze i obroże dla psów i kotów Sunny Black Leather 1smycze i obroże dla psów i kotów Sunny Black Leather

Szczegóły

Ręcznie wykonana obroża z naszym autorskim wzorem. Wykonana z bardzo wytrzymałej taśmy nośnej wyprodukowanej z włókien poliestrowych pochodzących z recyklingu, łączona z paskami ze skóry naturalnej. Jest miękka, lekka oraz odporna na przetarcia i zerwania.
Obroża wykończona jest metalowymi okuciami w kolorze złotym.
Łączenia w obroży wykonane są za pomocą nitów w kolorze okuć.


Nr przedmiotu : 3992161
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 5-6 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły