Skąd pomysł na stworzenie marki?
Posiadamy wieloletnie, modowe doświadczenie. Magdalena przez wiele lat pracowała jako profesjonalna modelka w Polsce i za granicą. Grażyna zaś, związana była z licznymi szwalniami jako technolog, a finalnie kilka lat temu założyła swoją pracownię. Pomysł na markę zrodził się z zamiłowania do slow life i ekologii. Chciałyśmy robić to co lubimy.
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Inspiracją było połączenie SLOW i LOVE/LY. Nazwa powstała w wyniku gry słów. Wymyślenie nazwy było ciężkim zadaniem, ale udało się!

Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Przygoda z marką zaczęła się 3 lata tamu, po pandemii. Wprowadziłyśmy wtedy pierwszą kolekcję z lnu. Następnie, pojawiła się edycja sportowa z deadstocków i bawełny GOTS. Najnowsze modele są stworzone z bawełny i lnu. Cały czas koncentrujemy się na modelach z naturalnych materiałów.
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Największą radość dają zadowolone klientki i ich uśmiech, kiedy dowiadują się, że mogą kupić coś od marki, która jest lokalna, wspiera to, co polskie, blisko nich.
Co jest Twoim największych hitem sprzedażowym?
Zdecydowanie kombinezon Anna i sukienka Cherry. Nie są już w sprzedaży. Oba fasony wykonane są z lnu - materiału, który uwielbiamy.
Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?
Wyłącznie z tych biodegradowalnych: bawełna organiczna, deaodstocki, len, planujemy wprowadzić także np. ramię. Skupiamy się na ekologicznych rozwiązaniach, zapewniających wygodę. Nigdy nie zobaczycie u nas poliestru :)
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Współpracujemy z zewnętrznymi projektantami i konstruktorami, natomiast rzeczy szyjemy w swojej pracowni. Szukamy inspiracji dosłownie wszędzie, ale głównie w klasycznych stylizacjach. Staramy się tworzyć rzeczy ponadczasowe.
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?
Póki co są to głównie letnie stylizacje. Nasze ubrania są komfortowe i oddychające. Klientki wysyłają nam zdjęcia w naszych ubraniach ze swoich czerwcowych wycieczek do Hiszpanii, wrześniowych na Mazury czy nawet październikowych wykładów z uczelni :)
Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?
Personalizacja polega na doborze materiału do danego fasonu. Jesteśmy małą pracownią, która jest jeszcze dość elastyczna. Dres Pola był wykonany dla dwóch klientek w kolorze czarnym, bez logo. Jeśli podoba Ci się któryś z naszych wzorów a nie ma go w ulubionym dla Ciebie kolorze, koniecznie napisz do nas - zobaczymy co da się zrobić!
Najbardziej nietypowe zamówienie?
Dwie takie same sukienki dla mamy i córki.
Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu ...
Wiele jeszcze przed nami, ale chwalimy się zawsze tym co robimy, bo wierzymy w to, że robimy to dobrze :)
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?
Na staranność wykonania i oddychający materiał. Doceniają też lokalną produkcję i możliwość personalizacji. Wiele z naszych projektów szytych było na indywidualne wymiary. Ubrania, które produkujemy, wielokrotnie testujemy, aby nie było niespodzianek np. po kilku praniach.
Kim jest odbiorca Twoich produktów? Określ idealnego klienta
Idealna klientka czuje modę slow, zwraca uwagę na komfort noszonych ubrań oraz na ich staranne wykonanie. Zwraca uwagę na to jak żyje, co konsumuje, co je - stara się dbać o umysł i ciało. Działa świadomie, nie kupuje rzeczy z przypadku bądź pod wpływem chwili. Stawia na zakupy, które posłużą jej latami.
Czym zaskakują Cię klienci?
Zdecydowanie tym, że sami podpowiadają, co chcieliby nosić. Następnie staramy się odpowiadać jak najbardziej na ich potrzeby, tworząc nowe wzory i projekty. Klienci są bezpośredni, współtworzą ubrania z kreatywnym zacięciem.
Co jest Twoją/Waszą codzienną inspiracją do pracy?
Inspiracją do codziennej pracy jest pasja do mody i tworzenia. Kochamy zamykać się w naszej pracowni i tworzyć w niej ciekawe rzeczy. Inspiracją również są dla nas klienci oraz ich zainteresowania. Wiele osób, które kupiło nasze ubrania, samodzielnie zajmuje się rękodziełem, ale innego rodzaju, a więc rozumieją tego rodzaju rzemiosło. Często rozmawiamy z klientami tym samym językiem.
Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon/nowe kolekcje?
Poszukujemy inspiracji głównie w starych czasopismach i magazynach modowych - mamy ich ogromną ilość. Moda lubi zataczać koło, a wygoda - no cóż, ona nigdy z niej nie wychodzi. Jest to dla nas ultraważne. Lubimy komfort, niezbyt blisko nam do ekstrawagancji i jednorazowych trendów, chociaż w 100% je respektujemy.

Jaki jest Twój styl na co dzień?
Raczej casualowy, czasami romantyczny i boho, a czasami elegancki. Stawiamy na pewien balans w tym zakresie. Lubimy kiedy ciało czuje komfort i oddycha, ma swobodne ruchy, ale chcemy też zadać szyku od czasu do czasu :)
3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie...
Biała kamizelka z lnu, klasyczny trencz, beżowe szorty-bermudy. Uważamy, że klasyka zawsze się sprzedaje i jest strzałem w dziesiątkę.
Dzień w pracy zaczynam od...
Krótkiego spaceru, zaparzenia kawy i włączenia ulubionej playlisty. To pozytywnie nastawia nas na cały dzień.
Nie wyobrażam sobie pracy bez...
Dobrych dostawców, zaufanych współpracowników, ale także rodziny i przyjaciół, którzy bardzo wspierają rozwój marki!