Ocena od 1 do 5 gwiazdek. Średnia ocen 5
zobacz więcej »


t****a
OPINIE Projectbook
5/5
#2246538

Planer dokładnie taki, jakiego potrzebowałam. Bardzo dziękuję!
projectbook-sklep.jpg

Wywiad z Projectbook

Skąd pomysł na stworzenie marki?
Wielokrotnie spotykam się z ludźmi, którzy mimo tego, że korzystają z elektronicznych narzędzi do planowania, to potrzebują notowania swoich zadań i lubią "pomyśleć na papierze". Chcąc ułatwić im planowanie codziennych lub cotygodniowych celów postanowiłam stworzyć funkcjonalne i motywujące do działania planery. Marka powstała po to, żeby pomagać ludziom w zmotywowaniu się do podjęcia działania.
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Zależało nam na tym, żeby nazwa marki nie była związana z planowaniem czasu tylko planowaniem opartym o projekty. Wierzymy bowiem, że podejście projektowe jest bardziej skuteczne w realizacji naszych celów.
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Inspiracją do podjęcia wyzwania była przede wszystkim chęć stworzenia produktu, który mógłby wspierać innych ludzi w poprawie jakości ich życia. Dużą przyjemnością były początki związane z wymyślaniem funkcjonalności planerów, które mogłyby być przydatne dla innych.
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Pomaganie innym w ogarnięciu ich rzeczywistości. Lubimy jak nasi Klienci mówią nam, że nasze planery są nie tylko funkcjonalne, ale też ładne i proste w użytkowaniu.
Co jest Twoim największych hitem sprzedażowym? Zdecydowanie planer PINK ENERGY. Najciekawsze jest to, że powstał jako pierwszy i do dziś sprzedaje się najlepiej.

projectbook-kontakt.jpg

Z jakich materiałów korzystasz najchętniej? Papier.
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Pomysły na nowe planery podsuwają nam nasi Klienci, którzy często zwracają się do nas ze swoimi pomysłami na udoskonalenia. Wszystkim użytkownikom naszych planerów dziękujemy za inspiracje i Wasze pomysły.
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów? Planery najlepiej sprawdzają się w środowisku biznesowym. Służą ludziom, którzy chcą pamiętać o równowadze pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym. Najczęściej słyszymy, że są fajnym narzędziem do wykorzystaniu na służbowym biurku.
Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Często tworzymy projekty dedykowane firmom. Wówczas projektujemy planery w kolorystyce odpowiadającej standardom korporacyjnym, często zawierające logotypy firm.
Najbardziej nietypowe zamówienie?
Nadal na takie wyzwanie czekamy. Póki co, świat musi poczekać, bo planery są przeznaczone dla polskojęzycznego użytkownika.
Na co klienci zwracają największą uwagę w projektach?
Funkcjonalność, ciekawą estetykę, motywujące treści.
Kim jest odbiorca Twoich produktów?
Naszymi klientami są przede wszystkim ludzie aktywnie spędzający czas, efektywni w pracy, ale podejmujący też wiele działań poza pracą.
Czym zaskakują Cię klienci? Pomysłowością w wykorzystywaniu planerów. Szczególnie rodzice nastolatków, którzy często są w stanie w zupełnie zaskakujący sposób zmienić funkcjonalność planerów i wykorzystać je na rzecz efektywnego planowania czasu całej rodziny.
Co jest Twoją/Waszą codzienną inspiracją do pracy?
Fakt, że ludzie dziękują nam za to, że dzięki naszym produktom, pomagamy im pamiętać o celach i skuteczniej je realizować.
Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon/nowe kolekcje?
W rozmowach z ludźmi. Pytam ich po prostu, z jakimi problemami się mierzą planując czas i o to, co dla nich jest największym wyzwaniem w obszarze planowania.
Jaki jest Twój styl na co dzień? Mamy różne style. Bardzo różne.
3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie... planerów w szafie nie trzymamy i nie polecamy chowania ich ani w szafach ani na dnie szuflad.
Dzień w pracy zaczynam od... planowania i kawy! Nie wyobrażam sobie pracy bez... planowania i kawy!

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek