playwood-factory-sklep.jpg

Wywiad z Playwood Factory

Skąd pomysł na stworzenie marki?
Marka powstała z miłości do rzeczy pięknych oraz szacunku dla środowiska, aby dać dzieciom alternatywę dla plastikowych zabawek.
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Nazwa to fuzja słów PLAY i PLYWOOD, czyli "bawić się" i "sklejka". Jako FACTORY (fabryka) chcemy 'produkować' dobrą zabawę w stylu eko :)
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Jako architekt postanowiłam zmniejszyć skalę działania i zaproponować coś ciekawego i alternatywnego również młodszym! Najpierw pojawił się pomysł na jeden nowoczesny dom dla lalek, z czasem on ewoluował i powstały domki modułowe oraz ich wypełnienie, czyli mebelki.  
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
To, że spotyka się wielu ciekawych i życzliwych ludzi. Również fakt, że tworzy się coś nowego, od początku do końca - sam proces kreacji i produkcji daje dużo satysfakcji i radości. I to, że nie można zaplanować co się wydarzy następnego dnia!

playwood-factory-kontakt.jpg

Co jest największym hitem sprzedażowym Playwood Factory?
Najlepiej sprzedają się małe domki (pomieszczenie oraz dach) oraz małe salony i sypialnie.
Z jakich materiałów korzystacie najchętniej?
Do naszych produktów używamy sklejki z certyfikatem FSC - co oznacza, że sklejka pochodzi z lasów, które spełniają standardy odpowiedzialnej gospodarki leśnej. Przywiązujemy wagę do jakości materiałów, których używamy do produkcji, dlatego stosujemy najlepsze materiały.
Jakie jest przeznaczenie Waszych produktów?
Domki i mebelki służą przed wszystkim dzieciom do zabawy, ale mamy również dorosłych klientów, którzy kupują je w celach kolekcjonerskich.
Czy tworzycie spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?
Na czas Świąt Bożego Narodzenia planujemy specjalną serię naszych mebelków. Przewidujemy możliwość realizacji zestawów w rozszerzonej kolorystyce - tekstylia: poduszki i narzuty będą w kliku wybranych zestawach kolorystycznych - w codziennej sprzedaży mamy na razie jeden zestaw. Bedą to jednak produkty na zamówienie.
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?
Myślę, że na jakość wykonania oraz na wzornictwo. Natomiast uwagę dzieci mają przykuwać kolorowe tekstylia.
Kim jest odbiorca Waszych produktów? Określcie idealnego klienta.
Odbiorca to pośrednio rodzic, opiekun, osoba która chce podarować dziecku rzecz nietypową, wykonaną z miłością i dbałością o szczegół, która dostępna jest jedynie w wybranych sklepach, a bezpośrednio dziecko. Świadoma osoba, który uczy dziecko szacunku do środowiska oraz chce zaszczepić miłość do pięknych rzeczy już we wczesnym wieku. Odbiorca to również dorosły, pasjonat polskiego wzornictwa lub kolekcjoner miniatur.
Czym zaskakują Was klienci?
Klienci zaskakują nas swoimi reakcjami, najczęściej jest to: "Czemu nie było takich domków jak byłam mała"? Zabawne są sytuacje gdy dorośli kupują nasze produkty dla siebie i widać wtedy u nich uśmiech małego dziecka.
Co jest Waszą codzienną inspiracją do pracy?
Inspiracja jest wszędzie, w rzeczach codziennego użytku, w architekturze, w naturze..otacza nas z każdej strony. Od nas zależy co uznamy za inspirujące i jak to wykorzystamy w naszej pracy oraz w codziennym życiu.
Nie wyobrażam sobie pracy bez … Komputera, internetu, uśmiechniętych współpracowników, kawy i przede wszystkim naszych klientów!
 

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek