Skąd pomysł na stworzenie marki?
Pomysł na stworzenie planera/kalendarza przyszedł parę miesięcy po narodzinach naszych bliźniaków, kiedy to nowa rzeczywistość nas zaskoczyła. Pomysł na samą markę Planu pojawił się później, gdy nasi znajomi i znajomi znajomych zaczęli się do nas zgłaszać z chęcią posiadania właśnie takiego planera.
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Nazwa powstała oczywiście od słowa „planowanie”, które jest filarem naszej pracy.
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Tak jak wspomniałam, markę Planu zaczęłam rozwijać wraz z mężem w momencie, gdy zauważyliśmy, jak wiele osób, tak jak i my, potrzebuje pomocy przy zarządzaniu czasem i planowaniem życia rodzinnego. Myślałam, że tylko ja mam z tym tematem pewne kłopoty.
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Najfajniejszy jest moment, kiedy otrzymuję informację zwrotną od klientów, jak bardzo nasz produkt pomógł im ogarnąć to, co było nieogarnięte, i jak bardzo nie chcą już bez niego żyć. Radość sprawia mi też tworzenie narzędzi, które ułatwiają organizację i planowanie wielu sfer naszego życia. Ciągle przychodzą mi do głowy nowe pomysły, które na pewno ujrzą światło dzienne i mam nadzieję, że okażą się równie przydatne i ciekawe.
Co jest Twoim największym hitem sprzedażowym?
Naszym numerem 1 w sprzedaży jest Planer rodzinny "Minimal" miesiąc + tydzień (mocowany na lodówkę lub ścianę). Klienci chętnie kupują też Magnetikony™ – małe, zgrabne magnesiki, które bardzo urozmaicają korzystanie z planera, a dzieciom dostarczają mnóstwo radości i dobrej zabawy, a do tego uczą.
Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?
Bardzo dużo czasu zajął nam z mężem wybór poszczególnych materiałów i warstw naszego planera. A to dlatego, że sami jesteśmy wymagającymi klientami i chcemy oferować innym produkt dobrej jakości. Moim zdaniem to po prostu fair. Przetestowaliśmy wiele różnych rozwiązań oraz materiałów i wybraliśmy te najlepsze.
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Najpierw jest pomysł, potem wizualizacja i stworzenie projektu, a w końcu przeniesienie tego wszystkiego na planer. Kontaktujemy się z polskimi firmami, które wspierają nas w realizacji. Klienci często mają trudności z planowaniem codziennych obowiązków, dlatego staramy się wychodzić naprzeciw ich potrzebom.
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?
Produkt Planu jest stworzony po to, by pomagać innym w ogarnianiu ich własnej rzeczywistości, by mieli więcej czasu na to, co lubią robić w życiu najbardziej, nie tracąc czasu na inne rzeczy.
Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?
Tak, tworzymy spersonalizowane projekty. Personalizacja polega na dostosowaniu wyglądu planera do indywidualnych potrzeb klienta – mogą to być konkretne kolory, układ dni czy uwzględnienie specjalnych rubryk.
Najbardziej nietypowe zamówienie?
Jednym z najbardziej nietypowych zamówień był planer dla szkoły leśnej, w którym każdy dzień zawierał specjalne zadanie związane z przyrodą i obserwacją natury.
Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu ...
Jestem bardzo dumna z naszych projektów planerów ze wzorami o stylu bajkowym. Jesteśmy też już blisko wypuszczenia wzorów od polskich ilustratorów, co jeszcze bardziej wyróżni produkty Planu na tle konkurencji.
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?
Jakość, użyteczność i ciekawe wzory – to trzy elementy, na które klienci zwracają największą uwagę w produktach Planu.
Kim jest odbiorca Twoich produktów? Określ idealnego klienta
Każda kobieta, która zarządza wieloma sferami życia – pracą, domem, dziećmi. A dla mężów nie ma już wymówki „zapomniałem”. Mój mąż sam sobie strzelił w kolano.