Naszyjnik "Line" duży

Joanna Muzyka Studio

120,00
wybierz rodzaj
  • 45 cm 120,00

  • 50 cm 120,00

  • 60 cm 120,00

  • 70 cm 135,00

Ulubione
Zwrot do 14 dni
Bezpieczne zakupy w Pakamera.pl
+120pkt, oszczędzaj z Klubem rabatowym
Rób zakupy w Pakamerze i odbierz rabat
  • Za każde 1 zł wydane w Pakamerze przekazujemy na twoje konto 1 punkt.
  • Po zgromadzeniu punktów możesz odebrać rabat na nieograniczony ilościowo zakup :)


    Dołącz do Klubu Rabatowego i zacznij zbierać punkty.

    ZOBACZ
wisiory Naszyjnik "Line" duży 1wisiory Naszyjnik "Line" duży 2wisiory Naszyjnik "Line" duży 3wisiory Naszyjnik "Line" duży 4wisiory Naszyjnik "Line" duży 5wisiory Naszyjnik "Line" duży

Szczegóły

Kolekcja Line to minimalistyczna i ponadczasowa biżuteria. To seria, która płynie razem z duchem współczesności.

Naszyjnik będzie idealnym wyborem dla minimalistek, które szukają w biżuterii prostych form i ponadczasowego designu. Mimo swojej prostoty świetlista materia szkła, z którego został stworzony wisior przyciąga spojrzenia i pięknie rozświetli każdą Twoją stylizację.

Naszyjnik tworzony jest z twardego i wytrzymałego szkła borokrzemowego.

Każda sztuka kształtowana jest ręcznie w ogniu, przez co zyskuje niepowtarzalny charakter. W związku z tym, każdy egzemplarz może się delikatnie różnić. Jest to największa wartość w mojej pracy, która powoduje że możesz poczuć się wyjątkowo.

Dane techniczne:
Długość szklanego elementu: ok. 45 mm
Długość łańcuszka: 45/50/60/70 cm
Łańcuszek: stal szlachetna / kolor złoty lub srebrny
Zapięcie: karabińczyk

***WAŻNE: preferowany kolor łańcuszka wpisz proszę w komentarzu przy składaniu zamówienia.


  • Materiał: szkło
  • Rozmiar wisiora: duży
  • Styl: minimalistyczny
  • Typ naszyjnika: z wisiorkiem
  • Typ zapięcia: karabińczyk


Nr przedmiotu : 3163157
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 3-7 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Prawo konsumenta

Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.

Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły