Szczegóły
Minimalistyczny naszyjnik ze złoconym kółkiem ozdobiony trzema małymi srebrno-złoconymi kółeczkami.
Niezwykle oryginalne połączenie, które przeciągnie każde spojrzenie. Wszystkie małe kółeczka są ruchome.
Zaprojektowany i wyprodukowany lokalnie w Polsce.
Surowiec:
srebro próby 925 i srebro złocone podwójną warstwą 24k złota.
Wymiary:
Duże koło: 18 mm.
Małe kółeczka: 7 mm.
Długość łańcuszka: 50 cm + 5 cm.
Wykończenie:
Biżuteria jest oprawiona i wykończona ręcznie, dlatego niektóre elementy mogą się od siebie nieznacznie różnić. Przy zapięciu metka z logo marki.
Opakowanie:
Nasze opakowania posiadają oznaczenie ECO friendly oraz certyfikat FSC®. Oznacza to, że materiały użyte do ich produkcji pochodzą z odpowiedzialnej gospodarki leśnej i są przyjazne środowisku. Nie korzystamy z foli bąbelkowych i styropianowych wypełniaczy, aby minimalizować odpady.
Pielęgnacja:
Biżuteria to produkt bardzo delikatny, dlatego należy się o nią szczególnie troszczyć. Unikaj kontaktu z wodą i chemią (nie przechowuj biżuterii w łazience!). Środki chemiczne oraz kosmetyki mogą ją trwale uszkodzić, powodując matowienie czy przebarwienia. Zdejmuj biżuterię przed rozpoczęciem prac domowych, pójściem spać, przed uprawianiem sportów, wyjściem na basen, kąpielą w morzu czy jeziorze. Biżuterię należy bezpiecznie przechowywać oraz czyścić miękką i delikatną szmatką, tak aby nie zarysować jej delikatnej powierzchni. Pamiętaj, że biżuteria pozłacana z czasem ulega naturalnemu ścieraniu się powłoki.
Niezwykle oryginalne połączenie, które przeciągnie każde spojrzenie. Wszystkie małe kółeczka są ruchome.
Zaprojektowany i wyprodukowany lokalnie w Polsce.
Surowiec:
srebro próby 925 i srebro złocone podwójną warstwą 24k złota.
Wymiary:
Duże koło: 18 mm.
Małe kółeczka: 7 mm.
Długość łańcuszka: 50 cm + 5 cm.
Wykończenie:
Biżuteria jest oprawiona i wykończona ręcznie, dlatego niektóre elementy mogą się od siebie nieznacznie różnić. Przy zapięciu metka z logo marki.
Opakowanie:
Nasze opakowania posiadają oznaczenie ECO friendly oraz certyfikat FSC®. Oznacza to, że materiały użyte do ich produkcji pochodzą z odpowiedzialnej gospodarki leśnej i są przyjazne środowisku. Nie korzystamy z foli bąbelkowych i styropianowych wypełniaczy, aby minimalizować odpady.
Pielęgnacja:
Biżuteria to produkt bardzo delikatny, dlatego należy się o nią szczególnie troszczyć. Unikaj kontaktu z wodą i chemią (nie przechowuj biżuterii w łazience!). Środki chemiczne oraz kosmetyki mogą ją trwale uszkodzić, powodując matowienie czy przebarwienia. Zdejmuj biżuterię przed rozpoczęciem prac domowych, pójściem spać, przed uprawianiem sportów, wyjściem na basen, kąpielą w morzu czy jeziorze. Biżuterię należy bezpiecznie przechowywać oraz czyścić miękką i delikatną szmatką, tak aby nie zarysować jej delikatnej powierzchni. Pamiętaj, że biżuteria pozłacana z czasem ulega naturalnemu ścieraniu się powłoki.
Nr przedmiotu : 3460065
Dostawa i płatność
Metody płatności
Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 1 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
- przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry

- szybki przelew z PayU
- konto PayPal
- karta płatnicza / kredytowa
- Zapłać później
- Zakup na raty - PayU

Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 1 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
Zwroty i reklamacje
Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawiła osoba prywatna. W związku z tym zakupy, które u niej robisz, nie są objęte przepisami konsumenckimi. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego jako osoby prywatnej należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów; przyjmowanie fizycznych zwrotów; potwierdzanie otrzymania zwrotu. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawiła osoba prywatna. W związku z tym zakupy, które u niej robisz, nie są objęte przepisami konsumenckimi. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego jako osoby prywatnej należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów; przyjmowanie fizycznych zwrotów; potwierdzanie otrzymania zwrotu. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
pokaż szczegóły



