Na drutach "blue sky"80%merino 20%kaszmir

madebyjokpa

219,00
Ulubione
Zwrot do 14 dni
Bezpieczne zakupy w Pakamera.pl
+219pkt, oszczędzaj z Klubem rabatowym
Rób zakupy w Pakamerze i odbierz rabat
  • Za każde 1 zł wydane w Pakamerze przekazujemy na twoje konto 1 punkt.
  • Po zgromadzeniu punktów możesz odebrać rabat na nieograniczony ilościowo zakup :)


    Dołącz do Klubu Rabatowego i zacznij zbierać punkty.

    ZOBACZ
czapki damskie Na drutach "blue sky"80%merino 20%kaszmir 1czapki damskie Na drutach "blue sky"80%merino 20%kaszmir 2czapki damskie Na drutach "blue sky"80%merino 20%kaszmir 3czapki damskie Na drutach "blue sky"80%merino 20%kaszmir 4czapki damskie Na drutach "blue sky"80%merino 20%kaszmir 5czapki damskie Na drutach "blue sky"80%merino 20%kaszmir 6czapki damskie Na drutach "blue sky"80%merino 20%kaszmir 7czapki damskie Na drutach "blue sky"80%merino 20%kaszmir 8czapki damskie Na drutach "blue sky"80%merino 20%kaszmir

Szczegóły

Czapka "Blue Sky" jest super miękka, delikatna, lekka i cudownie ciepła, wykonana ręcznie na drutach z wełny włoskiej marki Lana Gatto 80% merynos 20% kaszmir.

Czapka jest wygodna , lekka, miła dla oka i miła w dotyku, jak podaje producent - może być noszona bezpośrednio na ciało, nie drapie (ta włóczka jest dedykowana na ciuszki dla niemowląt). Ta wełna jest po prostu super miła i ma wspaniały szlachetny wygląd.

Rozmiar S/M (już dla obwodu głowy od 54cm i więcej, czapka jest elastyczna , dopasuje się)
Kolor: chaber

Ta włóczka posiada certyfikat Oeko-Tex® , cruelty free i mulesing free.

Prać delikatnie, ręcznie (np. przy użyciu szamponu) max w 30 °C, suszyć na płasko

  • Materiał: kaszmir, wełna
  • Sezon: całoroczny, lato, wiosna, jesień, zima
  • Styl: nowoczesny, klasyczny, streetwear
  • Typ czapki: beanie, czapka zimowa
  • Właściwości: oddychająca, ciepła
  • Wzór: gładka


Nr przedmiotu : 4158935
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 3-4 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Prawo konsumenta

Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.

Bezpieczeństwo, zgodność

Załącznik 1
Załącznik 2


Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły