muzpony-sklep.jpg

Wywiad z Muzpony

Skąd pomysł na stworzenie marki?
Korzenie marki Muzpony sięgają rodzinnej manufaktury, którą w latach 80 - tych mieli nasi rodzice. Firma zajmowała się produkcją ręcznie szytych misiów, lalek i miękkich piłeczek dla niemowląt. Szybki rozwój manufaktury spowodował, że w latach 90 tych firma zatrudniała już ponad 40 osób a asortyment stale się powiększał.
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Logo firmy naszych rodziców, od której wszystko się zaczęło przedstawiało konika na biegunach. W czasach gdy królowały nazwy w języku angielskim  słowo"Pony" kojarzyło się naszym rodakom z  jakością jaką posiadały wówczas wyłącznie "zachodnie" produkty. Fakt produkowania ręcznie w naszym kraju  (co dziś dla wielu kupujących jest dużą wartością przy podejmowaniu decyzji zakupowych) nie miał dla ówczesnych konsumenta większego znaczenia.  Dla nas i naszych pracowników konik na biegunach był ulubiona zabawką. Z połączenia tych dwóch fraz powstała nasza marka MUZpony - Moja Ulubiona Zabawka "Pony"
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
W naszej rodzinie zawsze była duża pasja do projektowania, nie tylko zabawek ale i innych produktów związanych z szeroko pojętym wystrojem wnętrz. Kiedy kończyliśmy studia, a Polska wchodziła do UE i rozwijały się nowe możliwości rozwoju postanowiliśmy dołączyć do rodzinnego "teamu" rezygnując z aplikacji prawniczej  na rzecz tworzenia produktów dla najmłodszych.
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki? Różnorodność zadań które czekają na nas każdego dnia, każdy dzień jest inny, nasza firma nieustannie się zmienia tak jak zmieniają się nasi Klienci. Kiedyś mieliśmy butik gdzie prowadziliśmy sprzedaż stacjonarną ponieważ mało kto miał zaufanie do zakupów przez internet. Dzisiaj szybkość dostawy, łatwość wymiany czy zwrotu powoduje, że wiele osób wybiera zakupy on line. Klienci mają do nas zaufanie. Sklep stacjonarny nie jest potrzebny tym bardziej, że produkty naszej marki można zakupić również u naszych dystrybutorów.

muzpony-kontakt.jpg


Co jest Twoim największych hitem sprzedażowym? Karuzele do łóżeczka - stelaż wykonany z drewna bukowego i ręcznie wykonywane zawieszki i pozytywka.
Z jakich materiałów korzystasz najchętniej? Tkaniny oraz dzianiny najwyższej jakości - wybieramy tylko te, które są produkowane w Europie.
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Najpierw są to szkice, potem wykroje - tworzymy prototypy, przyglądamy im się wiele tygodni, zanim wejdą do sprzedaży. Staramy się tworzyć produkty w kolekcjach tak aby można było stworzyć z naszą marką cały zakątek niemowlaka.
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów? Głównie są to produkty dla niemowląt jednak dzieci naszych Klientek rosną i często jesteśmy proszeni o uszycie dużych pościeli, zasłon czy narzut na łóżko także dla rodziców.
Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?
Tak - jesteśmy w stanie zmienić niemal każdy produkt na życzenie klienta - zmiana kolorystyki, personalizacja poprzez haftowane aplikacje. Naszym hitem są ostatnio króliczki z wyszywanym na uchu imieniem.
Najbardziej nietypowe zamówienie? Całkowite przerobienie standardowej rolety rzymskiej poprzez naszywanie zabawek - rybki, łódeczki i inne morskie motywy - tworzyliśmy z Klientką pokój małego marynarza.
Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu... Każdy, jednak najbardziej bliskie mojemu sercu są projekty, które powstawały z myślą o naszych dzieciach. Są najbardziej osobiste, ale nie zdradzę które.
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach? Produkty muszą być dopracowane, pięknie zapakowane. Np. nasze karuzele pakujemy w piękne eleganckie pudełka, tak samo jest z pościelą i ochraniaczami. Otwieranie takiej przesyłki to sama przyjemność!
Kim jest odbiorca Twoich produktów? Określ idealnego klienta Przyszli rodzice, którzy szukają nietuzinkowych nowoczesnych produktów.
Czym zaskakują Cię klienci? Dzisiaj, gdy tak łatwo wyrażać swoje pragnienia wnętrzarskie i klienci rozmawiają z nami o swoich wizjach pokoiku niemowlęcego, podsyłając nam zdjęcia rysunki to coś co kiedyś mogło zaskoczyć dzisiaj jest zwyczajną rozmową z otwartą i serdeczną osobą.
Co jest Twoją/Waszą codzienną inspiracją do pracy? Zmieniające się potrzeby i gusta naszych Klientek.
Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon/nowe kolekcje? Inspiracją jest nasza wyobraźnia - trudno powiedzieć co jest tym konkretnym impulsem. Oglądasz, chłoniesz różne rzeczy będąc u znajomych, przeglądając kolorowy magazyn czy internet.
Jaki jest Twój styl na co dzień? Casual - wyrażam się bardziej przez własne projekty niż ubranie.
3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie... Kolorowe t-hirt, spodnie slim, długi sweter.
Dzień w pracy zaczynam od... Przywitanie się z  naszymi pracownikami na hali a potem kawa i czytanie maili od Klientów.
Nie wyobrażam sobie pracy bez... kontaktu z Klientką - lubię znać jaj opinię o zamówieniu nawet jeśli jest coś do poprawienia w przyszłości.

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek