MrLark

Kontakt z projektantem
Dodaj do ulubionych
OPINIE

Koncept marki powstał kilka lat temu - Agata, założycielka od zawsze uwielbiała ubrania z ,,duszą". Na rynku próżno było jednak szukać kreacji inspirowanych stylem vintage. Co więcej, jakość ubrań dostępnych w sklepach pozostawiała wiele do życzenia. Potrzeba stworzenia rzeczy wysokiej jakości, estetycznych i komfortowych przyświecała nam od początku. Ubranie ma podkreślać urodę, nie dominować. W naszej pracowni projektujemy rzeczy klasyczne, czerpiemy z mody lat 20, 30, 40, 50 i 60. Nadrzędną ideą Mr. Lark jest i była jakość, dlatego nasze ubrania szyjemy w niewielkiej pracowni krawieckiej, dzięki czemu mamy kontrolę nad każdą uszytą sztuką. Nie ma mowy o bylejakości, czuwamy nad każdym detalem. Tkaniny dobieramy tak, aby jakość i wygoda noszenia szła w parze z estetyką. Szczegóły są dla nas istotne, dlatego mnóstwo u nas pięknych kołnierzyków, czy guzików, które własnoręcznie oblekamy tkaninami. Szyjemy krótkie serie, dzięki czemu kolekcje są wyjątkowe. Zdarza się, że spod naszych skrzydeł wychodzą pojedyncze sztuki. Jesteśmy otwarci na współpracę - jeżeli macie ochotę na inny kolor lub wzór niż te dostępne w naszym sklepie - nie wahajcie się pisać! Jesteśmy tu dla Was i miło będzie nam stworzyć indywidualny projekt Waszych marzeń.

 
Ocena od 1 do 5 gwiazdek. Średnia ocen 5
m*******2
OPINIE MrLark
5/5
#1927011

Sukienka przepiękna, wykonana z dbałością o szczegóły, ekspresowa przesyłka, gorąco polecam i dziękuję.
mrlark-sklep.jpg

Wywiad z MrLark

Skąd pomysł na stworzenie marki?
Od zawsze uwielbiałam rzeczy z duszą. Bardzo lubiłam grzebać w starych ciuchach mojej mamy i cioci. Zachwycał mnie też styl mojej babci, z lat jej młodości. Stwierdziłam, że dzisiaj trudno znaleźć w sklepach rzeczy proste i klasyczne i postanowiłam coś z tym zrobić.
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Ma związek z nazwiskiem mojego dziadka, z którym byłam bardzo związana. Lark po angielsku znaczy Skowronek. Poza tym uważam, że ładnie brzmi.
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Długo nosiłam się ze swoim pomysłem, aż w końcu po prostu, po paru miesiącach przygotowań i odszyciu kilku sukienek, założyłam działalność gospodarczą i nieśmiało zaczęłam pokazywać ludziom swoje rzeczy. Na moje szczęście bardzo się spodobały, choć były chwile zwątpienia.
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Miłe wiadomości od zadowolonych klientów i ich zdjęcia w moich ubraniach.
Co jest Twoim największych hitem sprzedażowym?
Z obecnej kolekcji - koszula Primrose, wykonana z pięknej, haftowanej bawełny.

mrlark-kontakt.jpg

Z jakich materiałów korzystasz najchętniej? Wiskoza, len i bawełna.
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Zwykle gdy widzę tkaninę, która mnie urzeknie, wyobrażam sobie co mogłabym z niej uszyć. Widzę to oczyma wyobraźni, a potem to wyobrażenie urzeczywistniam.
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów? Kieruję je do wszystkich kobiet, które lubią, kiedy ubranie podkreśla ich urodę, a nie przytłacza. Są ponadczasowe i uniwersalne, mają kroje, które dobrze leżą na każdej sylwetce. Szyjemy wyłącznie z naturalnych tkanin, w związku z czym noszenie naszych ubrań jest komfortowe.
Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu... Jeszcze przede mną.
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach? Na tkaniny! To bardzo istotne, dzisiaj mało kto chce nosić poliester.
Co jest Twoją/Waszą codzienną inspiracją do pracy? Ludzie, stare zdjęcia, filmy.
Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon/nowe kolekcje?
Ostatnio zachwyciły mnie kostiumy z serialu BBC ,,I nie było już nikogo..." na podstawie powieści Agathy Christie. Piękne kolory, cudownie oddany klimat epoki. Wspaniała inspiracja do jesiennej kolekcji.
Jaki jest Twój styl na co dzień?
Chyba ciężko go określić. Lubię łączyć style, raczej nie trzymam się jednego.
3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie...
mała czarna, marynarka, biały T-shirt.
Dzień w pracy zaczynam od... odczytania maili.
Nie wyobrażam sobie pracy bez...
smartfona, niestety.

CZYTAJ W MAGAZYNIE
ARCHIWUM
ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER
bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek

Pakamera ® Copyright © 2005 - 2019 / e-mail :
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu