NEW
Klipsy wiszące brzoskwiniowo białe
mojamoskwa 60,00 PLNNEW
Kolczyki wiszące miętowo czarne
mojamoskwa 50,00 PLNNEW
Kolczyki wiszące turkusowo białe
mojamoskwa 50,00 PLNNEW
Kolczyki wiszące brzoskwiniowo białe
mojamoskwa 50,00 PLNNEW
Kolczyki wiszące różowo żółte
mojamoskwa 70,00 PLNNEW
Kolczyki wiszące w kratkę
mojamoskwa 70,00 PLNNEW
Drewniane kolczyki wkrętki brzoskwiniowe
mojamoskwa 40,00 PLNNEW
Drewniane kolczyki wkrętki biało złote
mojamoskwa 45,00 PLNNEW
Broszka jajko
mojamoskwa 30,00 PLNNEW
Drewniane kolczyki wkrętki
mojamoskwa 45,00 PLNNEW
Drewniane kolczyki wkrętki
mojamoskwa 45,00 PLNKolczyki wiszące elipsy czarno-różowe
mojamoskwa 65,00 PLNIlustracja 3 - dziewczyna, grafika autorska
mojamoskwa 11,00 PLNPin broszka - but
mojamoskwa 30,00 PLNKolczyki drewniane wkrętki niebieskie
mojamoskwa 40,00 PLNBransoletka z marmurem
mojamoskwa 30,00 PLNBroszka przypinka - królik
mojamoskwa 30,00 PLNBransoletka z koralowym koralikiem
mojamoskwa 30,00 PLNDrewniane kolczyki wkrętki biało złote
mojamoskwa 45,00 PLNDrewniane kolczyki wkrętki biało czarne
mojamoskwa 45,00 PLN

Wywiad z mojamoskwa
Skąd pomysł na stworzenie marki?
Motorem do działania była przede wszystkim zazdrość :) Niesłychanie podziwiałam polskich kreatywnych twórców, ich pomysły na biznes, ciekawiły mnie metody zdobywania klientów. Jednocześnie drzemał we mnie niewykorzystany potencjał do tworzenia czegoś. Postawiłam na drewnianą biżuterię - drewno jest w moim życiu od zawsze (ojciec stolarz), więc wybór tego materiału był całkiem oczywisty, a duża dowolność w doborze form, funkcjonalność i niewielkie rozmiary, których jestem miłośniczką, zdecydowały, że swoje pomysły przekuję właśnie w biżuterię.
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Czasem w głowie pojawia się jakiś wyraz - zupełnie znikąd - i zostaje w niej na dobre, powoli tracąc swoje znaczenie. Tak właśnie było z "MOSKWĄ". Potem pojawiła się konieczność wymyślenia nazwy marki, i wykorzystanie tego słowa wydało się wręcz naturalne; niezależna marka i nazwa, która w tym kontekście nie znaczy zupełnie nic - dla podkreślenia, że to wszystko jest po prostu fajną zabawą.

Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Wszystko! Począwszy od samego projektowania i realizacji, poprzez kreowanie wizerunku marki jako takiej, zdobywanie wiernych klientów, obserwowanie rynku i ruchu na stronie, planowanie, marzenia i odhaczanie zrealizowanych celów. Każdy krok daje mnóstwo satysfakcji. Jednak najbardziej szczególne są momenty, gdy klientka stwierdza bez ogródek "Muszę mieć twój naszyjnik" - jest to jaki rodzaj dumy, którego nie da się z niczym porównać.
Co jest Twoim największym hitem sprzedażowym?
W przypadku biżuterii, hity dzielą się na dwie grupy. Pierwszą są wielkie, wyraziste, bardzo nietypowe, kolorowe kolczyki - wykonałam takie w 3 rodzajach i kilkukrotnie powielałam na prośbę zachwyconych klientek. Drugą grupą są kolczyki - maluszki; kolorowe, ale niepozorne sztyfty, wycinane ręcznie z cienkich kawałków drewna i klejone. Tych z pewnością sprzedałam najwięcej, bo nadają się do każdego typu urody.
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?
Sprawienie, by klientki poczuły się beztrosko :)
Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?
Pierwotnie każdy z projektów miał powstać tylko w jednym egzemplarzu, jednak niektóre cieszyły się większą popularnością i teraz są dostępne w stałej ofercie. Wciąż jednak szukam nowych wzorów i połączeń. Klientki często proszą o zmianę kolorów w jakimś istniejącym modelu; jest to popularny sposób na personalizację. Zdarzają się też zamówienia na biżuterię, którą projektuję kompletnie od zera - np. zestaw dla Magdy, autorki bloga Zielenina, składający się z naszyjnika z wycięciem w kształcie pietruszki i minimalistycznej bransoletki z łańcuszka, nawiązujący kolorem do jej logo. Personalizacja projektów to rodzaj wyzwania, ale przynoszącego bardzo dużo satysfakcji :)
Jaki jest Twój styl na co dzień? Całą kreatywną energię, jaką posiadam, przelewam w produkty swojej marki - pomagając w ten sposób innym dziewczynom wyrazić siebie. Sama pozostaję w tyle, reprezentując styl "brak stylu".