mojamoskwa-sklep.jpg

Wywiad z mojamoskwa

Skąd pomysł na stworzenie marki?
Motorem do działania była przede wszystkim zazdrość :) Niesłychanie podziwiałam polskich kreatywnych twórców, ich pomysły na biznes, ciekawiły mnie metody zdobywania klientów. Jednocześnie drzemał we mnie niewykorzystany potencjał do tworzenia czegoś. Postawiłam na drewnianą biżuterię - drewno jest w moim życiu od zawsze (ojciec stolarz), więc wybór tego materiału był całkiem oczywisty, a duża dowolność w doborze form, funkcjonalność i niewielkie rozmiary, których jestem miłośniczką, zdecydowały, że swoje pomysły przekuję właśnie w biżuterię.

Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Czasem w głowie pojawia się jakiś wyraz - zupełnie znikąd - i zostaje w niej na dobre, powoli tracąc swoje znaczenie. Tak właśnie było z "MOSKWĄ". Potem pojawiła się konieczność wymyślenia nazwy marki, i wykorzystanie tego słowa wydało się wręcz naturalne; niezależna marka i nazwa, która w tym kontekście nie znaczy zupełnie nic - dla podkreślenia, że to wszystko jest po prostu fajną zabawą.

mojamoskwa-kontakt.jpg

Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Wszystko! Począwszy od samego projektowania i realizacji, poprzez kreowanie wizerunku marki jako takiej, zdobywanie wiernych klientów, obserwowanie rynku i ruchu na stronie, planowanie, marzenia i odhaczanie zrealizowanych celów. Każdy krok daje mnóstwo satysfakcji. Jednak najbardziej szczególne są momenty, gdy klientka stwierdza bez ogródek "Muszę mieć twój naszyjnik" - jest to jaki rodzaj dumy, którego nie da się z niczym porównać.
Co jest Twoim największym hitem sprzedażowym?
W przypadku biżuterii, hity dzielą się na dwie grupy. Pierwszą są wielkie, wyraziste, bardzo nietypowe, kolorowe kolczyki - wykonałam takie w 3 rodzajach i kilkukrotnie powielałam na prośbę zachwyconych klientek. Drugą grupą są kolczyki - maluszki; kolorowe, ale niepozorne sztyfty, wycinane ręcznie z cienkich kawałków drewna i klejone. Tych z pewnością sprzedałam najwięcej, bo nadają się do każdego typu urody. 
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?
Sprawienie, by klientki poczuły się beztrosko :)
Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?
Pierwotnie każdy z projektów miał powstać tylko w jednym egzemplarzu, jednak niektóre cieszyły się większą popularnością i teraz są dostępne w stałej ofercie. Wciąż jednak szukam nowych wzorów i połączeń. Klientki często proszą o zmianę kolorów w jakimś istniejącym modelu; jest to popularny sposób na personalizację. Zdarzają się też zamówienia na biżuterię, którą projektuję kompletnie od zera - np. zestaw dla Magdy, autorki bloga Zielenina, składający się z naszyjnika z wycięciem w kształcie pietruszki i minimalistycznej bransoletki z łańcuszka, nawiązujący kolorem do jej logo. Personalizacja projektów to rodzaj wyzwania, ale przynoszącego bardzo dużo satysfakcji :)
Jaki jest Twój styl na co dzień? Całą kreatywną energię, jaką posiadam, przelewam w produkty swojej marki - pomagając w ten sposób innym dziewczynom wyrazić siebie. Sama pozostaję w tyle, reprezentując styl "brak stylu".

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek