mojamoskwa

mojamoskwa

Kontakt z projektantem
Dodaj do ulubionych
Opinie

O MARCE

Małe formy - drewniana biżuteria malowana ręcznie.

Opinie mojamoskwa

informacja o opiniach
Natalia Przepiękne kolczyki! Oryginalne i bardzo delikatne. Dziękuję :)
Paulina Niezwykle i piękne produkty, projektantka wspaniała otwarta, bezproblemowa bardzo dobry kontakt, dziękuje i polecam wszystkim ??❤️
Marzena Piękne kolczyki,szybka wysyłka. Polecam.
Klaudia Perfekcyjnie!
automatyczna opinia
Maja Polecam!
automatyczna opinia
Ida Super obsługa i jakość.
automatyczna opinia
Agnieszka Polecam serdecznie
automatyczna opinia
Jolanta Zakupy szybkie i bezproblemowe.
automatyczna opinia

Wywiad z mojamoskwa

mojamoskwa-sklep.jpg

Skąd pomysł na stworzenie marki?

Motorem do działania była przede wszystkim zazdrość :) Niesłychanie podziwiałam polskich kreatywnych twórców, ich pomysły na biznes, ciekawiły mnie metody zdobywania klientów. Jednocześnie drzemał we mnie niewykorzystany potencjał do tworzenia czegoś. Postawiłam na drewnianą biżuterię - drewno jest w moim życiu od zawsze (ojciec stolarz), więc wybór tego materiału był całkiem oczywisty, a duża dowolność w doborze form, funkcjonalność i niewielkie rozmiary, których jestem miłośniczką, zdecydowały, że swoje pomysły przekuję właśnie w biżuterię.

Jak powstała nazwa firmy mojamoskwa? Co było inspiracją?

Czasem w głowie pojawia się jakiś wyraz - zupełnie znikąd - i zostaje w niej na dobre, powoli tracąc swoje znaczenie. Tak właśnie było z "MOSKWĄ". Potem pojawiła się konieczność wymyślenia nazwy marki, i wykorzystanie tego słowa wydało się wręcz naturalne; niezależna marka i nazwa, która w tym kontekście nie znaczy zupełnie nic - dla podkreślenia, że to wszystko jest po prostu fajną zabawą. mojamoskwa-kontakt.jpg

Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?

Wszystko! Począwszy od samego projektowania i realizacji, poprzez kreowanie wizerunku marki jako takiej, zdobywanie wiernych klientów, obserwowanie rynku i ruchu na stronie, planowanie, marzenia i odhaczanie zrealizowanych celów. Każdy krok daje mnóstwo satysfakcji. Jednak najbardziej szczególne są momenty, gdy klientka stwierdza bez ogródek "Muszę mieć twój naszyjnik" - jest to jaki rodzaj dumy, którego nie da się z niczym porównać.

Co jest Twoim największym hitem sprzedażowym?

W przypadku biżuterii, hity dzielą się na dwie grupy. Pierwszą są wielkie, wyraziste, bardzo nietypowe, kolorowe kolczyki - wykonałam takie w 3 rodzajach i kilkukrotnie powielałam na prośbę zachwyconych klientek. Drugą grupą są kolczyki - maluszki; kolorowe, ale niepozorne sztyfty, wycinane ręcznie z cienkich kawałków drewna i klejone. Tych z pewnością sprzedałam najwięcej, bo nadają się do każdego typu urody. 

Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?

Sprawienie, by klientki poczuły się beztrosko :)

Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?

Pierwotnie każdy z projektów miał powstać tylko w jednym egzemplarzu, jednak niektóre cieszyły się większą popularnością i teraz są dostępne w stałej ofercie. Wciąż jednak szukam nowych wzorów i połączeń. Klientki często proszą o zmianę kolorów w jakimś istniejącym modelu; jest to popularny sposób na personalizację. Zdarzają się też zamówienia na biżuterię, którą projektuję kompletnie od zera - np. zestaw dla Magdy, autorki bloga Zielenina, składający się z naszyjnika z wycięciem w kształcie pietruszki i minimalistycznej bransoletki z łańcuszka, nawiązujący kolorem do jej logo. Personalizacja projektów to rodzaj wyzwania, ale przynoszącego bardzo dużo satysfakcji :)

Jaki jest Twój styl na co dzień? 

Całą kreatywną energię, jaką posiadam, przelewam w produkty swojej marki - pomagając w ten sposób innym dziewczynom wyrazić siebie. Sama pozostaję w tyle, reprezentując styl "brak stylu".