Szczegóły
Różowe mitenki, czyli rękawiczki bez palców, to dopełnienie kolekcji Parisian z wełny alpaki. Są lekkie, ciepłe i wyjątkowo miękkie. Ochronią Twoje dłonie przed zimnem i wiatrem, pozwalając jednocześnie na wykonywanie czynności, w których przeszkadzają pełne rękawiczki. Nareszcie wygodnie użyjesz na dworze smartfona. Dodatkowo długi ściągacz ochroni nadgarstki i przedramiona przed lubiącym wdzierać się w rękawy wiatrem. Ściągacz można wywijać.
W całej kolekcji Parisian znajdziesz: klasyczne berety, czapki beretowe, miękkie szale-kominy i mitenki w 5 kolorach.
Skład: 70% baby alpaka peruwiańska / 23% nylon z recyklingu / 7% merynos
Wymiary (zobacz szczegóły na grafice w galerii zdjęć):
- Rozmiar uniwersalny damski
- Długość całkowita: ok. 23,5 cm
- Długość od nadgarstka w górę: ok. 14 cm
- Długość ściągacza: ok. 9,5 cm
- Długość kciuka od nadgarstka w górę: ok. 10 cm
Kolor: pudrowy róż /cameo rose
JAK DBAĆ O PRODUKTY Z WEŁNY ALPAKI?
1. Produkt zaleca się przewietrzyć zamiast prać, ponieważ wełna ma właściwości bakteriostatyczne i bakterie (a co za tym idzie przykry zapach) się na niej nie namnażają.
2. W razie konieczności prania, np. przy zabrudzeniu, należy zrobić to ręcznie:
– Zanurzyć w letniej wodzie z niewielką ilością detergentu przezn. do wełny. W przypadku wełny z alpaki bez lanoliny.
– Delikatnie ugniatać
– Po chwili wypłukać w letniej wodzie
– Nie wyżymać
– Nie pocierać
– Nadmiaru wody pozbyć się poprzez zwinięcie w rulon z ręcznikiem
– Suszyć na płas
W całej kolekcji Parisian znajdziesz: klasyczne berety, czapki beretowe, miękkie szale-kominy i mitenki w 5 kolorach.
Skład: 70% baby alpaka peruwiańska / 23% nylon z recyklingu / 7% merynos
Wymiary (zobacz szczegóły na grafice w galerii zdjęć):
- Rozmiar uniwersalny damski
- Długość całkowita: ok. 23,5 cm
- Długość od nadgarstka w górę: ok. 14 cm
- Długość ściągacza: ok. 9,5 cm
- Długość kciuka od nadgarstka w górę: ok. 10 cm
Kolor: pudrowy róż /cameo rose
JAK DBAĆ O PRODUKTY Z WEŁNY ALPAKI?
1. Produkt zaleca się przewietrzyć zamiast prać, ponieważ wełna ma właściwości bakteriostatyczne i bakterie (a co za tym idzie przykry zapach) się na niej nie namnażają.
2. W razie konieczności prania, np. przy zabrudzeniu, należy zrobić to ręcznie:
– Zanurzyć w letniej wodzie z niewielką ilością detergentu przezn. do wełny. W przypadku wełny z alpaki bez lanoliny.
– Delikatnie ugniatać
– Po chwili wypłukać w letniej wodzie
– Nie wyżymać
– Nie pocierać
– Nadmiaru wody pozbyć się poprzez zwinięcie w rulon z ręcznikiem
– Suszyć na płas
Nr przedmiotu : 3558063
Dostawa i płatność
Metody płatności
Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 5-6 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
- przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry

- szybki przelew z PayU
- konto PayPal
- karta płatnicza / kredytowa
- Zapłać później
- Zakup na raty - PayU

Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 5-6 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
Zwroty i reklamacje
Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawiła osoba prywatna. W związku z tym zakupy, które u niej robisz, nie są objęte przepisami konsumenckimi. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego jako osoby prywatnej należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów; przyjmowanie fizycznych zwrotów; potwierdzanie otrzymania zwrotu. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawiła osoba prywatna. W związku z tym zakupy, które u niej robisz, nie są objęte przepisami konsumenckimi. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego jako osoby prywatnej należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów; przyjmowanie fizycznych zwrotów; potwierdzanie otrzymania zwrotu. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
pokaż szczegóły
Opinie klientów
Dagmara
Rewelacja!






















