Mia Colonia

Kontakt z projektantem
Dodaj do ulubionych

Jesteśmy polsko-włoską rodziną, która od 2015 r. wszystkie produkty tworzy w Polsce. Jako mała manufaktura, ręcznie wytwarzamy świece i dyfuzory zapachowe do wnętrz. Co warto wiedzieć o naszych produktach...? · Wykorzystujemy nietoksyczną, naturalną mieszankę wosków roślinnych pochodzących z krajów europejskich, z zawartością unikalnej, wysokiej jakości olejków zapachowych produktowanych we Włoszech. · Nie używamy produktów zwierzęcych oraz GMO – na żadnym etapie produkcji! ... i o naszej firmie? · Wytwarzamy produkty w sposób odpowiedzialny środowiskowo · Używamy opakowań biodegradowalnych, nadających się do recyklingu · Nie testujemy produktów na zwierzętach!

 
mia-colonia-sklep.jpg

Wywiad z Mia Colonia

Skąd pomysł na stworzenie marki?
Jesteśmy biznesem rodzinnym i taka też była inspiracja – chcieliśmy kontynuować rodzinne
rzemiosło sprzed kilku pokoleń.
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Początkowo nazwaliśmy się message candles, bo tak też nazywał się nasz pierwszy produkt. Nie planowaliśmy wtedy rozwijać produkcji o kolejne, jednak po roku działalności zaczęliśmy produkować dyfuzory zapachowe oraz wprowadziliśmy do sprzedaży mydła. Tak też nazwa Message candles przestała dobrze opisywać nasz profil, jednak istniało wtedy już logo, w którym były zawarte litery M i C... Tak narodziła się Mia Colonia.
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Odgrzebaliśmy rodzinne historie.
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?
To przede wszystkim zapachy do wnętrz, jednak jeśli ktoś chciałby zamówić świeczkę bez zapachu – przewidujemy taką możliwość.

mia-colonia-kontakt.jpg

Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
W przypadku świec i zapachów do wnętrz, z pewnością jest to nieograniczona możliwość kreacji. Z racji, iż sami je produkujemy, możemy dowolnie zmieniać składniki i kreować co raz to nowe kompozycje. Niesamowitą radość sprawia nam także zadowolenie naszych klientów, którzy przywiązali się do naszych zapachów. Cenimy sobie także spotkania branżowe i możliwość wymiany doświadczeń z innymi producentami oraz poznawanie tzw. sław branży – właścicieli topowych firm, które od pokoleń zajmują się produkcją i sprzedażą świec. Cudownie jest tworzyć coś od podstaw i wysyłać to w świat. Czujemy, że w naszych produktach pozostawiamy cząstkę siebie.
Co jest Twoim największych hitem sprzedażowym?
Świece message candles.
Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?
Z racji, że idziemy w stronę less waste, staramy się nie wykorzystywać surowców pochodzących z odległych krajów, a wybierać te rodzime – takie, jak wosk rzepakowy. Świecie rzepakowe są trudniejsze w produkcji niż świece sojowe, ale dla ochrony środowiska, warto podjąć ten trud.
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
W przypadku tworzenia nowych zapachów, najważniejsze są skojarzenia z czymś, co pamiętamy, znamy i kochamy. Tak było z nową kolekcją Armonica. W wakacje zeszłego roku, podróżowaliśmy przez Włochy, słuchając starych, ulubionych piosenek. Byliśmy tak zafascynowani ich brzmieniem, pogodą i słowami, że postanowiliśmy każdej z nich zadedykować zapach. Potem przyszedł czas na opakowanie. Opakowania message candles miały piękne, szklane pojemniki, więc nierzadko, świece zamiast być odpalane i pełnić swoją funkcję, zdobiły meble. W nowym projekcie chcieliśmy tego uniknąć. Wolimy, żeby klienci cieszyli się zapachem, pięknym płomieniem, jednocześnie aktywując więcej zmysłów. Świece opakowaliśmy więc w tuby papierowe, którym można nadać drugie życie, poprzez wykorzystanie ich do przechowywania różnych przedmiotów z domu. W tej kolekcji również pojawia się kolor. Jako, że wolimy minimalizm, dodaliśmy go wyłącznie na etykietach. Ani w świecach, ani w dyfuzorach nie wykorzystujemy przeźroczystego szkła, tylko szkło białe, które pozwala się na cieszenie się widokiem płomienia, a jednocześnie estetycznie wygląda po zgaszeniu świecy.
Do procesu produkcji dochodzą jeszcze testy, tj. dopracowywanie składu olejku zapachowego do rodzaju wosku, odpowiedniego knota oraz finalne opracowanie karty charakterystyki produktu. Jeszcze tylko zaprojektowanie etykietki i voila’ – produkt jest gotowy!
Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?
Tak, zdarzają nam się projekty spersonalizowane. Taki projekt to nic innego jak wykonanie produktu z logo klienta, do dalszej odsprzedaży. Jesteśmy w stanie zaproponować indywidualny zapach, tworzony pod preferencje klienta.
Najbardziej nietypowe zamówienie?
Zamówienie na przyjęcie ślubne arabskiej księżniczki.
Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu ...
Projekt który mamy w głowach, ale nie ujrzał jeszcze światła dziennego.
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?
Zdecydowanie na zapach i jakość.
Kim jest odbiorca Twoich produktów? Określ idealnego klienta
Naszymi odbiorami są ludzie kochający zapachy, ładnie pachnące biura i domy. To osoby które wiedzą jak zapach wpływa na nasze samopoczucie i postrzeganie nas przez innych ludzi.
Czym zaskakują Cię klienci?
Jeśli komuś spodoba się zapach, to potrafi jednorazowo zakupić produkty w jednej nucie do całego domu.
Co jest Twoją/Waszą codzienną inspiracją do pracy?
Inspirujemy się naszymi doświadczeniami związanymi z podróżami, wspomnieniami czy też
ludźmi, których spotykamy i poznajemy.
Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon/nowe kolekcje?
Wszędzie gdzie można obserwować ludzi i trendy.
Jaki jest Twój styl na co dzień? 
Minimalistyczny i casualowy
3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie...
Biały t-shirt, jeansy i adidasy.
Dzień w pracy zaczynam od... 
załatwienia najważniejszej sprawy zaplanowanej na dany dzień
Nie wyobrażam sobie pracy bez...
pasji.

ARCHIWUM
bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek

FacebookInstagramPinterest
Pakamera ® Copyright © 2005 - 2020
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu