Męska czapka MERINO Neverland Wybielony szary + podszewka JEDWAB
Brain Inside
299,00 zł
Ulubione
Rób zakupy w Pakamerze i odbierz rabat
- Za każde 1 zł wydane w Pakamerze przekazujemy na twoje konto 1 punkt.
- Po zgromadzeniu punktów możesz odebrać rabat na nieograniczony ilościowo zakup :)
Dołącz do Klubu Rabatowego i zacznij zbierać punkty.
ZOBACZ
Szczegóły
Czapka, która wie, czym jest prawdziwy luksus.
Neverland to czapka zimowa, ręcznie robiona przez poznańskie Seniorki. Stworzona z przędzy premium – mieszanki 86% merino, 11% alpaki i 3% jedwabiu. Miękka, elastyczna i lekko opadająca z tyłu, wygląda swobodnie, ale skrywa w sobie wszystko, co najlepsze w naturze.
Wełna merino grzeje nawet wtedy, gdy inne włókna dawno się poddały. Alpaka dodaje jej lekkości i szlachetnej puszystości, a jedwab – ten w samej przędzy – nadaje wytrzymałość i wyjątkową gładkość. Dzięki temu czapka nie gryzie, nie drapie i nie podrażnia skóry – przetestowana przez największych „wrażliwców”, którzy jednogłośnie stwierdzili: to komfort bez kompromisów.
W środku podszyta warstwą 100% naturalnego jedwabiu w kolorze szarym – dla ochrony przed wiatrem i dodatkowej miękkości przy skroniach. Każdy detal powstał po to, by łączyć ciepło, elegancję i funkcjonalność w jednej, dopracowanej formie.
To więcej niż czapka – to kolekcja premium, czyli luksusowy azyl przed zimą.
Kolory
Uwaga! Kolory widoczne na monitorze lub ekranie telefonu mogą się różnić od rzeczywistego koloru włóczki, z powodu różnych ustawień palety kolorów na danym urządzeniu.
Termin realizacji zamówienia to 8-8 dni roboczych
Neverland to czapka zimowa, ręcznie robiona przez poznańskie Seniorki. Stworzona z przędzy premium – mieszanki 86% merino, 11% alpaki i 3% jedwabiu. Miękka, elastyczna i lekko opadająca z tyłu, wygląda swobodnie, ale skrywa w sobie wszystko, co najlepsze w naturze.
Wełna merino grzeje nawet wtedy, gdy inne włókna dawno się poddały. Alpaka dodaje jej lekkości i szlachetnej puszystości, a jedwab – ten w samej przędzy – nadaje wytrzymałość i wyjątkową gładkość. Dzięki temu czapka nie gryzie, nie drapie i nie podrażnia skóry – przetestowana przez największych „wrażliwców”, którzy jednogłośnie stwierdzili: to komfort bez kompromisów.
W środku podszyta warstwą 100% naturalnego jedwabiu w kolorze szarym – dla ochrony przed wiatrem i dodatkowej miękkości przy skroniach. Każdy detal powstał po to, by łączyć ciepło, elegancję i funkcjonalność w jednej, dopracowanej formie.
To więcej niż czapka – to kolekcja premium, czyli luksusowy azyl przed zimą.
Kolory
Uwaga! Kolory widoczne na monitorze lub ekranie telefonu mogą się różnić od rzeczywistego koloru włóczki, z powodu różnych ustawień palety kolorów na danym urządzeniu.
Termin realizacji zamówienia to 8-8 dni roboczych
Nr przedmiotu : 4134401
Dostawa i płatność
Metody płatności
Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 8-8 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
- przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry

- szybki przelew z PayU
- konto PayPal
- karta płatnicza / kredytowa
- Zapłać później
- Zakup na raty - PayU

Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 8-8 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
Zwroty i reklamacje
Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawiła osoba prywatna. W związku z tym zakupy, które u niej robisz, nie są objęte przepisami konsumenckimi. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego jako osoby prywatnej należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów; przyjmowanie fizycznych zwrotów; potwierdzanie otrzymania zwrotu. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawiła osoba prywatna. W związku z tym zakupy, które u niej robisz, nie są objęte przepisami konsumenckimi. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego jako osoby prywatnej należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów; przyjmowanie fizycznych zwrotów; potwierdzanie otrzymania zwrotu. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
pokaż szczegóły


















