Skąd pomysł na stworzenie marki?
Od dziecka lubiłam szyć dla lalek stroje, dużo rysowałam modelek i wymyślałam im ubrania. Później gdzieś te marzenia się zagubiły i nagle w dorosłym życiu wróciły jak bumerang. Po wygranej walce z rakiem odkryłam, że mam wielką potrzebę tworzenia. Malowałam obrazy, robiłam świeczki. Łapałam się wielu artystycznych zajęć i wtedy pojawiła się znów myśl o ubraniach. Miałam wiele szczęścia bo na mojej drodze pojawili się wspaniali, doświadczeni ludzie którzy pomogli mi zacząć i wszystkiego nauczyli od zupełnych podstaw.

Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Nazwa miała być krótka, łatwa do zapamiętania i chwytliwa. Nie pamiętam skąd wzięło się słowo LEMME ale razem z innymi pomysłami wylądowało w ankiecie którą przeprowadziłam wśród znajomych. Wszyscy zgodnie stwierdzili, że LEMME jest świetne i tak też zostało...:)
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Rozpoczęła się oczywiście małymi kroczkami. Najpierw powstało kilka projektów w bardzo małych ilościach i znów pomogli znajomi i tzw. "poczta pantoflowa". Okazało się, że moje projekty bardzo się podobają i zdecydowałam się wtedy iść w to dalej.
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Kiedy dostaje zdjęcia lub wiadomości od zadowolonych klientów i klientek. Pozytywny feedback sprawia mi w tej pracy największą radość.
Co jest Twoim największych hitem sprzedażowym?
Jest tych hitów kilka modeli ;) Generalnie klienci kochają lemmowe długie asymetryczne bluzy, koszulki z wiskozy, szerokie Wietnamskie spodnie czy kurtkę przeciwdeszczową BLACK NEW. To nasze totalne bestsellery.
Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?
Z miłych w dotyku przede wszystkim! Czyli najczęściej jest to bawełna drapana, modal oraz wiskoza.
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Zaczyna się od pomysłu w głowie. Biorę ołówek rysuję postać w tym ubraniu. Później szukam materiału oraz dodatków. Kiedy mam już gotowy projekt oddaje rysunek do konstruktorki która robi formy. Gdy już są gotowe formy szyjemy sampla i sprawdzamy co jest do poprawki i poprawiamy. Jak poprawimy to znów odszywamy i tak do momentu aż będzie idealnie. Czasami robimy to nawet kilka razy a czasem zdarzy się, że projekt ląduje gdzieś w szafie bo jednak w mojej głowie wyglądał inaczej ;)
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?
Nasze produkty mają być przede wszystkim wygodne, miłe w dotyku oraz praktyczne. Tworzymy ubrania głównie streetwearowe, więc z założenia są do użytku codziennego ale kilka modeli szczególnie sukienek ma charakter casualowy. Nasze dresy świetnie sprawdzają się również na urlopie podczas różnych aktywności.
Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?
Nie tworzymy personalizowanych projektów i w najbliższej przyszłości nie planujemy tego robić.
Najbardziej nietypowe zamówienie?
Zlecenie od dużej, znanej korporacji na zaprojektowanie bluz na letni festiwal. Dla naszej małej firmy było to spore przedsięwzięcie.
Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu ...
Ciężko się zdecydować... :) Bluza ROBIN HOOD oraz spodnie WIETNAM
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?
Nasi klienci bardzo zwracają uwagę na nietypowe asymetryczne formy. Doceniają jakość materiału i dobór dodatków (zamki, napy). Wiele pochwał zbieramy za praktyczność ubrań (wygodne duże kieszenie, wielkie kaptury).
Kim jest odbiorca Twoich produktów? Określ idealnego klienta
Naszymi odbiorcami są kobiety i mężczyźni w wieku od 25 do 55 lat. Uwielbiają nas muzycy, artyści osoby które lubią czuć się komfortowo ale również wyróżniać się w tłumie. Nasz styl jest trochę rockowy, trochę alternatywny dlatego bardzo lubią nas fani np. DEPECHE MODE. A ponieważ artystyczne z nas dusze to z innymi artystami dogadujemy się świetnie i są to dla nas idealni klienci ;)
Czym zaskakują Cię klienci?
Nietypowymi stylizacjami z naszymi ubraniami ;) Kiedyś ówczesna Miss Polonia założyła naszą sukienkę RED CARPET odwrotnie i jeszcze bardzo nietypowo zapięła ją na szyi a najlepsze jest to, że wyglądała równie świetnie! Człowiek uczy się całe życie i cieszymy się kiedy klienci otworzą nasze głowy na coś zupełnie innego poza jakimś naszym schematem... :)
Co jest Twoją/Waszą codzienną inspiracją do pracy?
Inspiruje nas wszystko dookoła: sztuka, muzyka, kształty, natura, ludzie.
Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon/nowe kolekcje?
Najwięcej inspiracji dają nam podróże po świecie (stąd wzięły się spodnie Wietnam, Maroko czy kimono Bali) ale również postaci z filmów (Robin Hood) oraz gier (Assassin, cyber punk).
Jaki jest Twój styl na co dzień?
Nazywam to alternatywnym streetwearem ;) Uwielbiam kolor czarny i najczęściej mam go na sobie. Do tego ciężkie rockowe buty oraz czerwona szminka to elementy nieodłączne ;) Lubię wygodę i praktyczność w tym co noszę na co dzień.
3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie...
1. Lemmowa długa bluza ;)
2. "Mała czarna" sukienka
3. Rockowe buty lub trampki

Dzień w pracy zaczynam od...
Oczywiście od wypicia kawy! ;) Zaraz po tym zabieram się za pakowanie paczek do wysłania naszym kochanym klientom oraz za komunikacje z nimi przez social media...
Nie wyobrażam sobie pracy bez...
Telefonu, centymetra krawieckiego, kalendarza, bloku rysunkowego oraz ołówka.