Kaptur Alpaka Boucle Cream

Karolina Herra

350,00
Ulubione
Zwrot do 14 dni
Bezpieczne zakupy w Pakamera.pl
+350pkt, oszczędzaj z Klubem rabatowym
Rób zakupy w Pakamerze i odbierz rabat
  • Za każde 1 zł wydane w Pakamerze przekazujemy na twoje konto 1 punkt.
  • Po zgromadzeniu punktów możesz odebrać rabat na nieograniczony ilościowo zakup :)


    Dołącz do Klubu Rabatowego i zacznij zbierać punkty.

    ZOBACZ
czapki damskie Kaptur Alpaka Boucle Cream 1czapki damskie Kaptur Alpaka Boucle Cream 2czapki damskie Kaptur Alpaka Boucle Cream 3czapki damskie Kaptur Alpaka Boucle Cream 4czapki damskie Kaptur Alpaka Boucle Cream 5czapki damskie Kaptur Alpaka Boucle Cream 6czapki damskie Kaptur Alpaka Boucle Cream 7czapki damskie Kaptur Alpaka Boucle Cream 8czapki damskie Kaptur Alpaka Boucle Cream 9czapki damskie Kaptur Alpaka Boucle Cream

Szczegóły

Kaptur z przędzy boucle w kremowym naturalnym odcieniu .
Skład : 100 % wełna alpaki
Uniwersalny rozmiar , produkt wykonany własnoręcznie na drutach , przeze mnie dla Ciebie.
Kaptur dzięki włóknie alpaki jest bardzo przyjemny dla nawet najbardziej wrażliwej skóry. Włókno alpaki dedykowane jest nienowlętom, ma niesamowite higroskopijne właściwości. Odporowadza wilgoć i grzeje, dzięki czemu ciało się nie poci.
Naturalna wełna również nie przyciąga kurzu , więc kapturka nie trzeba , a nawet nie należy prać zbyt często.

Pranie ręczne w letniej wodzie z użyciem dedykowanych płynów do dzianin z zawartością naturalnej lanoliny lub delikatnego szamponu czy płynu do prania bielizny .
Odsączenie wody ręcznikiem i suszenie na płasko.

Dostępność kolorystyczna na ostatnim zdjęciu.

Produkt opracowany na podstawie własnego autorskiego projektu.



  • Materiał: alpaka
  • Sezon: zima
  • Typ czapki: czapka zimowa
  • Właściwości: ciepła


Termin realizacji zamówienia to 14-21 dni roboczych


Nr przedmiotu : 3893707
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 14-21 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Prawo konsumenta

Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.

Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły