Kaligrafia: List w Butelce pisany atramentem

Annagrafia

144,00 180,00

-20%

promocja wygaśnie za 00h : 00m : 00s
Poprzednia najniższa cena: 180,00
Najniższa cena tego przedmiotu z ostatnich 30 dni przed obecną obniżką.
Ulubione
Darmowa dostawa
Zwrot do 14 dni
Bezpieczne zakupy w Pakamera.pl
+144pkt, oszczędzaj z Klubem rabatowym
Rób zakupy w Pakamerze i odbierz rabat
  • Za każde 1 zł wydane w Pakamerze przekazujemy na twoje konto 1 punkt.
  • Po zgromadzeniu punktów możesz odebrać rabat na nieograniczony ilościowo zakup :)


    Dołącz do Klubu Rabatowego i zacznij zbierać punkty.

    ZOBACZ
zaproszenia i kartki na ślub Kaligrafia: List w Butelce pisany atramentem 1zaproszenia i kartki na ślub Kaligrafia: List w Butelce pisany atramentem 2zaproszenia i kartki na ślub Kaligrafia: List w Butelce pisany atramentem

Szczegóły

Personalizowany list w butelce pisany ręcznie atramentem. W jego treści możesz przekazać coś od serca bliskiej Ci osobie :) Pomysł na oświadczyny, zaproszenie lub wyjątkowe podziękowanie.

List wykonywany jest na zamówienie ze szlachetnych materiałów z nadzwyczajną dbałością, aby sprawił radość obdarowanej osobie i był piękną pamiątką. Pisany na unikatowym japońskim papierze - cienkim jak mgiełka, a jednocześnie nadzwyczaj mocnym. Umieszczony w zgrabnej butelce, udekorowanej złotym kwiatem.

Format listu: A4, zwinięty w rulon
Kolor papieru: ecru
Kolor atramentu: kawowy

Czas realizacji:
Do 3 dni roboczych od otrzymania treści listu.

Bardzo proszę o wpisanie w uwagach do zamówienia (albo w wiadomości) treści listu. Dziękuję :)
Uwaga: na arkuszu zmieści się maksymalnie 180 znaków.

  • Format: A4
  • Materiał: papier
  • Personalizacja: z imieniem, z datą, z dedykacją
  • Styl: rustykalny, boho, romantyczny, klasyczny
  • Typ okazji: ślub, rocznica, jubileusz, uniwersalne


Nr przedmiotu : 4096610
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 2-3 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Prawo konsumenta

Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.

Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły