Skąd pomysł na stworzenie marki?
Od kiedy tylko zrozumiałem, czym jest prowadzenie firmy, posiadanie własnej marki wiedziałem, że chcę aby to była moja droga życiowa. Wpatrzony w tatę, który zbudował swoją markę w ubezpieczeniach od zera, odliczałem dni kiedy ja również będę mógł ruszyć z moimi marzeniami. Zaczęło się bezpiecznie, otworzyłem agencję ubezpieczeniową. Czułem jednak wciąż niedosyt, to nie było to. Pewnego weekendu, jakieś półtora roku temu siedzieliśmy wspólnie z moją narzeczoną i rozmawialiśmy na temat tego co chcemy robić w przyszłości. Opowiedziałem jej o moich rozmyślaniach z przed kilku lat związanych z założeniem swojego brandu odzieżowego Intensywnie, a Ona na to: no to co? Działamy!
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?Wydaje mi się, że wielu twórców ma podobnie, ale największą radość sprawia mi podróż do paczkomatu i nadanie przesyłki do klienta. Przez te kilka minut podsumowuje ogrom pracy, stresu jaki włożyłem w ten jeden produkt i czuję wielką dumę, że jest osoba, która zaufała mi i kupiła ode mnie ten produkt.

Jak powstała nazwa firmy Intensywnie.? Co było inspiracją?
Nazwa firmy powstała kilka lat temu w trakcie Orange Warsaw Festiwalu. Siedząc z przyjacielem i czekając na wieczorne koncerty popijaliśmy sobie whisky i podsumowywaliśmy nasze przygody z poprzedniego dnia. W pewnym momencie jednogłośnie stwierdziliśmy, że było "Intensywnie". Nagle w naszych głowach zaczął się rodzić pomysł nad wykorzystaniem tego słowa jako hasła dla ludzi zawsze poszukujących przygody i wyciskających z każdego dnia 100%.Co jest Twoim największych hitem sprzedażowym?
Naszym największym hitem są najnowsze bluzy z kolekcji Artsy Streetwear.
Męska bluza czarna Streamer™ Damska bluza biała Winko™
Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?
Najchętniej korzystam z materiałów, które sam wcześniej przetestowałem.
Przed wpuszczeniem czegokolwiek na rynek sprawdzam najpierw to na sobie, piorę to, aby sprawdzić czy nadruk utrzymuje swoje kolory itd. Dopiero, gdy produkt jest idealny wystawiam go na sprzedaż.
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Tworzenie nowego projektu wymaga 100% zaangażowania. Idealnym przykładem jest nasza najnowsza kolekcja Artsy Streetwear. Pierwszy etap, czyli projektowanie nadruków rozpoczął się na przełomie kwietnia i maja, żeby po 6 długich i intensywnych miesiącach wyjść do Was z finalnym produktem.
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?
Mamy nadzieję, że w naszych produktach ludzie będą przekraczać granice swojej strefy komfortu i otwierać się na świat w każdym aspekcie. Naszą najnowszą kolekcją chcemy pokazać, że nie trzeba skakać z samolotu bez spadochronu, żeby przeżyć swoją przygodę życia. Może to być równie dobrze Call of Duty Warzone, w którym pokażesz swoim znajomym, że wystarczy, żeby biegali za Tobą, a Ty zajmiesz się resztą. Moze to być również spotkanie ze swoimi BFF w sobotnie popołudnie przy winku, które skończy się szaloną nocą pełną wrażeń, uśmiechu i co najważniejsze wspomnień.
Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu ...
Gdyby tylko była taka możliwość, to poinformowałbym wszystkich o moich 2 najnowszych bluzach. Spędziłem nad nimi setki godzin i uważam, że są one idealne pod względem designu, materiału i kroju.
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?
Wydaje mi się, że w dzisiejszych czasach dla ludzi liczy się komfort. W dobie darmowych dostaw i darmowych zwrotów każdy może zamówić produkt i w zaciszu własnego domu sprawdzić czy materiał mu odpowiada, a nadruk, czy wygląda tak samo jak na zdjęciach.
Kim jest odbiorca produktów Intensywnie.? Określ idealnego klienta
Wydaje mi się, że odbiorcą moich produktów jest osoba przywiązująca uwagę do detali, ponieważ to właśnie detale odróżniają produkt wysokiej klasy od reszty. Nasz klient potrafi zauważyć artystyczne podejście do nadruku, ale również docenić wygodę i komfort jaki idzie wraz z noszeniem naszych bluz.
Co jest Twoją/Waszą codzienną inspiracją do pracy?
Naszą codzienną inspiracją są oczywiście nasi odbiorcy. To dla nich tworzymy nasze projekty i to Oni motywują nas do ciągłego doskonalenia naszych produktów i działań związanych z obsługą.
Jaki jest Twój styl na co dzień?
Lubię eksperymentować w szafie, jednak jeżeli miałbym podsumować moim naczęstszym ubiorem jest bluza z kapturem, granatowe spodnie materiałowe i jakieś odstrzelone skarpety.
3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie...
T-shirt, spodnie materiałowe i oczywiście bluza Intensywnie.
Dzień w pracy zaczynam od...
Yerba mate, ulubionej playlisty na Spotify i odcinka serialu do śniadania.
Nie wyobrażam sobie pracy bez...
Muzyki. Zawsze gdy puszczam sobie kilka tracków znajduję motywację do działania.