illunova-kontakt.jpg

Wywiad z Illunova

Skąd pomysł na stworzenie marki?
Ręce mnie świerzbiły, a ilustracje, które spoczywały wcześniej w szufladach zawsze wzbudzały entuzjastyczne odczucia w tych nielicznych,którzy mieli okazję je oglądać. Namówili mnie.
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją? Nazwa jest połączeniem członu związanego z ilustracją (z angielskiego ILLUsration) i końcówki NOVA, który oznacza- mam nadzieję- obecną w ilustracjach świeżość.
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Najpierw na prośbę znajomej stworzyłam serię ilustracji, które stały się nadrukiem na wyroby tekstylne marki, która należy do niej. A potem jakoś poszło...
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Świadomość, że gdzieś, w czyimś miejscu na ziemi, wisi kawałek mojego świata. I to miejsce dla kogoś tworzy.
Co jest Twoim największych hitem sprzedażowym?
Najbardziej spodobała się ilustracja pt.Wilk. Osobiście również moja ulubiona. Ma w sobie sporo ciepła i jest "przytulna".
Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?
Oryginały rysunków powstają za pomocą akwareli, w różnych formach, nie tylko tych tradycyjnych. Dzisiaj wybór narzędzi jest cudny!
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Najpierw powstaje szkic. Tradycyjny, ołówkowy, na papierze. Czasem więcej niż jeden. Szkice składam w całość w komputerze.  Na wydruk nanoszę kolor za pomocą akwareli, ponownie obrabiam w programach graficznych. W efekcie końcowym jest jednak przewaga pracy odręcznej, szkicowej i akwarelowej. Tej tradycyjnej.
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów? Cieszyć oko. Tylko tyle.

illunova-sklep.jpg

Czy tworzysz spersonalizowane projekty?
Czasem tak. Zdarza się, że osoba zamawiająca taki projekt chciałaby w oparciu o istniejącą ilustrację dodać coś, lub upodobnić przedstawioną postać do osoby, która ma zostać obdarowana plakatem. Takie rzeczy też da się zrobić.
Najbardziej nietypowe zamówienie?
Póki co nikt mnie jeszcze nie zaskoczył.
Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu ...
Chyba jeszcze w trakcie etapu konceptualnego!
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?
Myślę, że nastrój ilustracji, a nie każdy myśli, że w ogóle może mieć nastrój.
Kim jest odbiorca Twoich produktów? Określ idealnego klienta
Cieszący się z małych rzeczy.
Czym zaskakują Cię klienci? Póki co wszystko idzie gładko i bez zaskoczeń. Kontakt zupełnie bezproblemowy. Tak powinno być.
Co jest Twoją/Waszą codzienną inspiracją do pracy? Mówią, że mam zbyt bujną wyobraźnię. Ale właściwa muzyka i odpowiedni ludzie też się przydają.
Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon/nowe kolekcje?
Nie poszukuję, same przychodzą.
Jaki jest Twój styl na co dzień?
Lubię kolory, dużo kolorów, a potem nagle czarno i szaro. Chyba luźno, grzecznie. Aż przychodzi dzień, kiedy trzeba ten beton rozwalać. I tak w kółko.
3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie... Chusta, może jakaś chustai szaliczek. Dzień w pracy zaczynam od... Porządków. Nie wyobrażam sobie pracy bez... Pomysłów.

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek