Skąd pomysł na stworzenie marki?
Ręce mnie świerzbiły, a ilustracje, które spoczywały wcześniej w szufladach zawsze wzbudzały entuzjastyczne odczucia w tych nielicznych,którzy mieli okazję je oglądać. Namówili mnie.
Jak powstała nazwa firmy Illunova? Co było inspiracją?
Nazwa jest połączeniem członu związanego z ilustracją (z angielskiego ILLUsration) i końcówki NOVA, który oznacza- mam nadzieję- obecną w ilustracjach świeżość.
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Najpierw na prośbę znajomej stworzyłam serię ilustracji, które stały się nadrukiem na wyroby tekstylne marki, która należy do niej. A potem jakoś poszło...
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Świadomość, że gdzieś, w czyimś miejscu na ziemi, wisi kawałek mojego świata. I to miejsce dla kogoś tworzy.
Co jest Twoim największych hitem sprzedażowym?
Najbardziej spodobała się ilustracja pt.Wilk. Osobiście również moja ulubiona. Ma w sobie sporo ciepła i jest "przytulna".
Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?
Oryginały rysunków powstają za pomocą akwareli, w różnych formach, nie tylko tych tradycyjnych. Dzisiaj wybór narzędzi jest cudny!
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Najpierw powstaje szkic. Tradycyjny, ołówkowy, na papierze. Czasem więcej niż jeden. Szkice składam w całość w komputerze. Na wydruk nanoszę kolor za pomocą akwareli, ponownie obrabiam w programach graficznych. W efekcie końcowym jest jednak przewaga pracy odręcznej, szkicowej i akwarelowej. Tej tradycyjnej.
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?
Cieszyć oko. Tylko tyle.

Czy tworzysz spersonalizowane projekty?
Czasem tak. Zdarza się, że osoba zamawiająca taki projekt chciałaby w oparciu o istniejącą ilustrację dodać coś, lub upodobnić przedstawioną postać do osoby, która ma zostać obdarowana plakatem. Takie rzeczy też da się zrobić.
Najbardziej nietypowe zamówienie u Illunova?
Póki co nikt mnie jeszcze nie zaskoczył.
Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu ...
Chyba jeszcze w trakcie etapu konceptualnego!
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?
Myślę, że nastrój ilustracji, a nie każdy myśli, że w ogóle może mieć nastrój.
Kim jest odbiorca produktów Illunova? Określ idealnego klienta
Cieszący się z małych rzeczy.
Czym zaskakują Cię klienci?
Póki co wszystko idzie gładko i bez zaskoczeń. Kontakt zupełnie bezproblemowy. Tak powinno być.
Co jest Twoją/Waszą codzienną inspiracją do pracy?
Mówią, że mam zbyt bujną wyobraźnię. Ale właściwa muzyka i odpowiedni ludzie też się przydają.
Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon/nowe kolekcje?
Nie poszukuję, same przychodzą.
Jaki jest Twój styl na co dzień?
Lubię kolory, dużo kolorów, a potem nagle czarno i szaro. Chyba luźno, grzecznie. Aż przychodzi dzień, kiedy trzeba ten beton rozwalać. I tak w kółko.
3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie...
Chusta, może jakaś chustai szaliczek.
Dzień w pracy zaczynam od...
Porządków.
Nie wyobrażam sobie pracy bez...
Pomysłów.