HINGI

HINGI

Kontakt z projektantem
Dodaj do ulubionych

O MARCE

HINGI to kameralna marka drewnianych mebli dla dzieci, stworzona przez reżyserkę Iwonę Bielecką. „Odkąd zostałam mamą staram się świadomie dobierać to, co otacza moją córkę. Wspieram jej samodzielność i chęć odkrywania dorosłego świata. Kreatywność mam we krwi, więc gdy nie mogłam znaleźć dla niej mebli, które będą połączeniem funkcjonalności ze świetnym designem, będą ze sobą spójne a dodatkowo neutralne płciowo postanowiłam podjąć wyzwanie i zaprojektować je sama. Moja córka uwielbia meble HINGI i wykorzystuje ich potencjał na przeróżne sposoby. Jestem pewna, że Wasze dzieci pokochają je równie mocno.” Meble HINGI pobudzają wyobraźnię, rozwijają kreatywność, a także gwarantują samodzielne, pełne nowych doświadczeń i wykształcania nowych umiejętności, spędzanie czasu. Ich wyjątkowe wzornictwo i stonowana paleta kolorów świetnie wpasują się we wnętrza w stylu skandynawskim, boho, nowoczesnym czy minimalistycznym.

Opinie HINGI

Malwina Bezproblemowe zakupy
automatyczna opinia
Marcin Polecam serdecznie
automatyczna opinia
Małgorzata udane zakupy
automatyczna opinia
Katarzyna udane zakupy
automatyczna opinia
Agnieszka Wszystko ok!
automatyczna opinia

Wywiad z HINGI

Skąd pomysł na stworzenie marki?

Prawie 3 lata temu zostałam mamą i od początku starałam się wychowywać córkę w świadomy, minimalistyczny sposób. Nie wprowadzałam zbyt wielu przedmiotów, zabawek, w zasadzie 90% ubrań i przedmiotów dostałam lub odkupiłam po innych dzieciach. Od początku miałam poczucie, że nie chcę się poddawać biznesowi, który opiera się na monetyzowaniu macierzyńskiego instynktu. Robiłam sama zabawki z drewna i metodą DIY tworzyłam różne meble, np. regał montessori zrobiłam ze starego regału, który po prostu zamiast pionowo postawiłam poziomo i dokręciłam do niego nóżki. Chciałam, żeby otoczenie mojej córki było stonowane, estetyczne i minimalistyczne. Myślę, że dzieci uruchamiają swoją kreatywność szczególnie wtedy, kiedy mają na to przestrzeń, nie są przebodźcowane, używają „otwartych" zabawek.
hingi-sklep.jpg

Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?

HINGI to akronim. Użyłam pierwszych liter do stworzenia nazwy marki HINGI.

Kim jest odbiorca Twoich produktów? Określ idealnego klienta

Klienci HINGI to świadomi rodzice, rozumieją potrzeby dziecka w budowaniu swojej niezależności, chęci odkrywania dorosłego świata.

Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon/nowe kolekcje?

Na ten moment Pinterest jest dla mnie największym źródłem inspiracji dla produktów HINGI.

Dzień w pracy zaczynam od...

Kawy.

Nie wyobrażam sobie pracy bez...

Internetu, laptopa i telefonu.