Skąd pomysł na stworzenie marki?
Pomysł ten kiełkował w mojej głowie bardzo długo, jednak ostatecznym bodźcem do stworzenia marki, było zamiłowanie do pięknych wnętrz. Pragnęłam stworzyć kolaże i grafiki, które będą podkreślały indywidualne cechy przestrzeni oraz nadawały im charakter oraz niepowtarzalną atmosferę.
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Moja przygoda z twórczością zaczęła się już w liceum. Następnie kontynuowałam zamiłowanie do sztuki, designu i działań kreatywnych na ASP w Warszawie. Jednak to po studiach podjęłam decyzję by zacząć tworzyć formy użytkowe.
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Dużo radości sprawia mi tworzenie marki, dbanie o jej wizerunek i nieustanne starania by stawała się lepsza i bardziej intrygująca. Jednak najwięcej radości sprawia mi sam proces tworzenia moich prac, poszukiwanie elementów, z których komponuję moje kolaże.

Co jest Twoim największych hitem sprzedażowym?
Jeżeli chodzi o prace, która przynosi największe zainteresowania to jest nią kolaż o nazwie MURICATA.
Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?
Jeżeli chodzi o tworzenie kolaży to papier. Bardzo lubię malować i do tego wykorzystuję akwarele oraz pióro. Podczas studiów eksperymentowałam z wieloma materiałami, dlatego w zależności od projektu dopasowuję je do tematu i formy.
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Na początku zaczynam od pomysłu, który zapisuję i myślę o nim przez jakiś czas. Następnie staram się poszukiwać elementów, które mnie interesują i będą idealne do wykorzystania w tworzeniu pracy. Następnie przechodzę do procesu twórczego i jest to zapewne najbardziej intrygujący czas, kiedy to podejmuję dużo decyzji związanych z kompozycją, kolorystyką i zawartymi treściami. Finalnym etapem jest układanie wszystkiego w jedną, zgrabną całość.
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?
Są przeznaczone do tego by zdobić wnętrza i nadawać im oryginalny wyraz oraz wprowadzać ludzi w dobry nastrój. Można je podarować jako prezent dla znajomych i rodziny.
Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?
Tworzę takie projekty i bardzo chętnie nawiązuję współpracę. Spektrum takich projektów jest bardzo szerokie od identyfikacji graficznej po spersonalizowane kolaże.
Najbardziej nietypowe zamówienie u Glows.Design?
Jeszcze na takie czekam.
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?
Dbałość o szczegóły, estetyka i kreatywne, wielopłaszczyznowe myślenie o projekcie.
Kim jest odbiorca produktów Glows.Design? Określ idealnego klienta
Odbiorcą moich produktów są osoby, które kochają piękne przedmioty, plakaty, design i są w stanie docenić proces ich tworzenia. Idealny klient to taki, który jest w stanie zaufać i dać wolność w tworzeniu.
Co jest Twoją/Waszą codzienną inspiracją do pracy?
Inspiracji jest wiele i nieustannie staram się ich poszukiwać. Głównym źródłem inspiracji jest natura, zwierzęta, architektura często również ludzie. W życiu codziennym skupiam się na detalach i to one podpowiadają mi drogę i inspirują do pracy.
Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon/nowe kolekcje?
Aktualnie bardzo dużo moich inspiracji pochodzi z książek i staram się zagłębiać swoją wiedzę oraz umiejętności. Z pewnością jak zawsze natura jest moim źródłem inspiracji.
Jaki jest Twój styl na co dzień?
Mój styl na co dzień jest luźny i staram się utrzymywać swobodę oraz być dla siebie i innych dobra. Jednak najważniejsze jest szaleństwo ;)
3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie...
Biały i czarny t-shirt, luźny sweter i płaszcz vintage.
Dzień w pracy zaczynam od...
Dzień w pracy zaczynam powoli, od kawy, przywitania się ze sobą i zaplanowania swoich działań. Jest to dla mnie zawsze bardzo ważny czas, dlatego staram się zaczynać każdy dzień z dobrocią i wyrozumiałością do swoich decyzji.
Nie wyobrażam sobie pracy bez...
Nie wyobrażam sobie mojej pracy bez wielu przedmiotów i czynności, jednak na pewno nie bez szkicownika, pióra, ołówków, albumów ze sztuką, mojego kota i ukochanej osoby.