Skąd pomysł na stworzenie marki?
Focusy to owoc mojego 14-letniego doświadczenia dla branży gastronomicznej i ostatnich 6 lat dla innych palarni kawy. W pracy na etacie dawałam z siebie 200%, byłam kreatywna i pracowita. Niejednokrotnie moje pomysły okazywały się ogromnym sukcesem. Teraz czas stworzyć własną markę kawy. Tym razem według swoich zasad i zgodną z własnym sumieniem i wybrednym gustem smakowym.
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Focusy zrodziły się w czasie, gdy myślałam, że nie mam już niczego i nikogo... Przeszłam stan depresji i tylko moje fokusy, moje pasje mogły mnie z tego stanu wyciągnąć.
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Focusy to w głównej mierze kawa, ale też mój design, to co mi siedzi w głowie, gdy myślę o smaku danej kawy - tworzę kolaże, które kocham, kolaże, które mówią więcej niż 1000 słów.
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Zadowolenie moich klientów, zdecydowanie tak! Tworzenie dla ciebie to zaszczyt.
Co jest Twoim największym hitem sprzedażowym?
Kawy do espresso, które są mało kwaśne i dostępne dla każdego.
Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?
Paczki kawy są wykonane z paczek jednomateriałowych idealnie nadających się do ponownego przetworzenia, a etykiety wykonano z papieru z recyklingu.
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Każda nowa kawa to mój wybór i moje skojarzenia, mam wyjątkową intuicję, ale często dużą rolę odgrywają również wspomnienia i emocje, które dany smak kawy wywołuje.
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?
Kawa do picia, oczywiście. Kolaż powieś na ścianie, włóż do ramki, daj innym w prezencie.
Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?
Marzy mi się stworzenie kolażu dla kawiarni na etykiecie, pokazującej jej filozofię, cele i plany.
Najbardziej nietypowe zamówienie?
Wypalenie kawy fermentowanej w imbirze i pulpie z marakui.
Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu...
Całe Focusy - oczywiście.
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?
Na metodę parzenia i profil sensoryczny.
Kim jest odbiorca Twoich produktów? Określ idealnego klienta.
Fan dobrej kawy, doceniający pochodzenie i jakość ziarna, lubiący świeże palenie i transparentność marki Focusy.
Czym zaskakują Cię klienci?
Że nie czytają etykiet w kawach marketowych.
Co jest Twoją codzienną inspiracją do pracy?
Odkrywać kolejne wspaniałe odmiany i smaki dla Focusy.
Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon/nowe kolekcje?
U mnie liczy się sezon zbiorów i świeżość.
Jaki jest Twój styl na co dzień?
Luźny.
3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie...
Dresy, wygodna piżama i bluza z kangurkiem.
Dzień w pracy zaczynam od...
Kawy.
Nie wyobrażam sobie pracy bez...
Kawy.