Filiżanka do espresso ze spodkiem - kot i mysz

EMPE artstudio

145,00
Zamów podobne
sprzedane
Ulubione
filiżanki Filiżanka do espresso ze spodkiem - kot i mysz 1filiżanki Filiżanka do espresso ze spodkiem - kot i mysz 2filiżanki Filiżanka do espresso ze spodkiem - kot i mysz 3filiżanki Filiżanka do espresso ze spodkiem - kot i mysz

Szczegóły

Filiżanka do espresso z kotem i spodek z myszką. Zestaw stworzony w duchu zero waste i upcykling - pochodzi z drugiej ręki. Kiedyś przez kogoś używany, później zapomniany, teraz ma szansę na nowy dom! Kupując przedmioty od Empe dbasz o naszą planetę ♥

Średnica filiżanki: 6,5 cm
Wysokość filiżanki: 5, 5 cm
Wymiary spodka: 18 x 11 cm

Ważne informacje:

❣ Filiżanka ze spodkiem pochodzą z drugiej ręki - możgą posiadać drobne niedoskonałości.
❣ Można myć w zmywarce.

Wszystkie przedmioty są unikatowe, sygnowane i starannie zapakowane.


  • Materiał: porcelana
  • Okazja: codzienna, elegancka, prezent, święta, specjalna
  • Styl: klasyczny, vintage, minimalistyczny
  • Typ: do kawy, do espresso
  • Wzór: gładka, vintage
  • Zestaw: pojedyncza, z podstawką


Nr przedmiotu : 4065543
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 1-2 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły

Opinie klientów

Anastazja Super kontakt, polecam.