Szczegóły
Pojemna skrzynia, która przyda się w każdym domu. Mobilna, na obrotowych kółkach, z wiekiem i łańcuszkiem zapobiegającym opadaniu skrzyni w tył. Można postawić ją w pokoju dziecięcym, jako organizer do zabawek, w salonie jako gazetnik/stolik, w garderobie.
Rustykalny, Boho wygląd pasujący do każdego pomieszczenia.
Mandalowy wzór nadaje unikalnego charakteru.
W całości wykonana ręcznie z desek sosnowych o grubości 2,5 cm.
Zewnątrz zabarwiona bejcą, postarzona z widocznymi śladami przetarć/pęknięć w drewnie. Wewnątrz malowana farbą w kolorze złamanej bieli. Całość zabezpieczona kilkakrotnie woskiem. Sznur to stara lina holownicza, oczyszczona posłużyła jako rączka.
Wymiary:
szerokość: 65 cm
głębokość: 47,5 cm
wysokość: 47,5 cm
Uwaga!
Kupując skrzynię składasz zamówienie na wykonanie bardzo podobnej. Z uwagi na fakt, iż jest ona wykonana i stylizowana ręcznie nie będzie idealnie taka sam jak na zdjęciu. Dołożymy wszelkich starań, aby zbliżyć się do oryginału.
Termin realizacji zamówienia to 7-14 dni roboczych
Rustykalny, Boho wygląd pasujący do każdego pomieszczenia.
Mandalowy wzór nadaje unikalnego charakteru.
W całości wykonana ręcznie z desek sosnowych o grubości 2,5 cm.
Zewnątrz zabarwiona bejcą, postarzona z widocznymi śladami przetarć/pęknięć w drewnie. Wewnątrz malowana farbą w kolorze złamanej bieli. Całość zabezpieczona kilkakrotnie woskiem. Sznur to stara lina holownicza, oczyszczona posłużyła jako rączka.
Wymiary:
szerokość: 65 cm
głębokość: 47,5 cm
wysokość: 47,5 cm
Uwaga!
Kupując skrzynię składasz zamówienie na wykonanie bardzo podobnej. Z uwagi na fakt, iż jest ona wykonana i stylizowana ręcznie nie będzie idealnie taka sam jak na zdjęciu. Dołożymy wszelkich starań, aby zbliżyć się do oryginału.
Termin realizacji zamówienia to 7-14 dni roboczych
Nr przedmiotu : 2092023
Dostawa i płatność
Metody płatności
Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 7-14 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
- przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry

- szybki przelew z PayU
- konto PayPal
- karta płatnicza / kredytowa
- Zapłać później
- Zakup na raty - PayU

Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 7-14 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
Zwroty i reklamacje
Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
pokaż szczegóły
Opinie klientów
Monika
Wszystko super



















