Czapka z pomponem
The North Ball
89,00 zł
Ulubione
Rób zakupy w Pakamerze i odbierz rabat
- Za każde 1 zł wydane w Pakamerze przekazujemy na twoje konto 1 punkt.
- Po zgromadzeniu punktów możesz odebrać rabat na nieograniczony ilościowo zakup :)
Dołącz do Klubu Rabatowego i zacznij zbierać punkty.
ZOBACZ
Szczegóły
Cześć!
Przedstawiam Wam czapkę z pomponem z serii Snöfluff*.
Wykonana jest ona ręcznie z grubej, ale lekkiej, bardzo miękkiej i przyjemnej w dotyku włóczki w kolorze białym.
Rozmiar uniwersalny.
Czapka nie tylko będzie pięknym uzupełnieniem zimowej stylizacji, ale też dzięki 20% zawartości wełny w składzie włóczki i podwijanym brzegu ogrzeje w chłodne, zimowe dni.
* Snöfluff- szwedzkie słowo oznaczające śnieżny puch
Pssst! Jeśli chciałabyś/chciałbyś zamówić czapkę w innym kolorze albo bez pomponu lub dokupić do zestawu szalik bądź komin - daj znać. Coś wymyślimy :)
SKŁAD:
- 20% wełna
- 80% premium akryl
CZYSZCZENIE I PIELĘGNACJA:
Aby czapka długo Ci służyła, zachowując swój kształt i rozmiar zalecam:
- prać ręcznie w maksymalnie 30 stopniach - najlepiej z płynem do prania wełny z dodatkiem lanoliny
- nie wyżymać, a delikatnie wycisnąć nadmiar wody
- suszyć na płasko - na przykład rozkładając na ręczniku
- nie prasować - no bo po co? :)
Przedstawiam Wam czapkę z pomponem z serii Snöfluff*.
Wykonana jest ona ręcznie z grubej, ale lekkiej, bardzo miękkiej i przyjemnej w dotyku włóczki w kolorze białym.
Rozmiar uniwersalny.
Czapka nie tylko będzie pięknym uzupełnieniem zimowej stylizacji, ale też dzięki 20% zawartości wełny w składzie włóczki i podwijanym brzegu ogrzeje w chłodne, zimowe dni.
* Snöfluff- szwedzkie słowo oznaczające śnieżny puch
Pssst! Jeśli chciałabyś/chciałbyś zamówić czapkę w innym kolorze albo bez pomponu lub dokupić do zestawu szalik bądź komin - daj znać. Coś wymyślimy :)
SKŁAD:
- 20% wełna
- 80% premium akryl
CZYSZCZENIE I PIELĘGNACJA:
Aby czapka długo Ci służyła, zachowując swój kształt i rozmiar zalecam:
- prać ręcznie w maksymalnie 30 stopniach - najlepiej z płynem do prania wełny z dodatkiem lanoliny
- nie wyżymać, a delikatnie wycisnąć nadmiar wody
- suszyć na płasko - na przykład rozkładając na ręczniku
- nie prasować - no bo po co? :)
- Materiał: wełna, akryl
- Sezon: zima
- Typ czapki: czapka zimowa
- Właściwości: z pomponem
Nr przedmiotu : 3015726
Dostawa i płatność
Metody płatności
Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 1-2 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
- przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry

- szybki przelew z PayU
- konto PayPal
- karta płatnicza / kredytowa
- Zapłać później
- Zakup na raty - PayU

Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 1-2 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
Zwroty i reklamacje
Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
pokaż szczegóły



















