Szczegóły
Wyjdź naprzeciw zimowej szarudze w kolorowej czapce żakardowej. Wesołe, geometryczne wzory i zawadiacki pompon będą Twoimi największymi sprzymierzeńcami w walce z ponurą aurą. Czapka żakardowa wykonana jest z miękkiej dzianiny bawełnianej, dzięki czemu jest wygodna i nie “gryzie” w czoło. Każda wersja kolorystyczna czapki tworzy zestaw z szalikiem żakardowym o odpowiadającej nazwie, również dostępnym w sklepie KABAK.
·Czapka żakardowa w geometryczne wzory z pomponem to najbardziej kolorowa i wesoła ze wszystkich czapek KABAK
·Skład: 100% bawełna organiczna
·KABAKowa czapka żakardowa charakteryzuje się dużą elastycznością i lekkością - splot czapki sprawia, że na głowie dostosuje się do jej rozmiaru
·Wszywka na wywinięciu wykonana w 100% z ekoskóry, w skład której wchodzą wiskoza i poiluretan
·W ofercie KABAK znajdziesz również odpowiadające czapkom wzorem szaliki!
·Wyprodukowano w Polsce
·Produkt w 100% wegański
·Instrukcja prania: aby posłużyły jak najdłużej, czapki KABAK radzimy prać ręcznie. Prawnie w pralce jest możliwe w temperaturze maks. 30 st. C. Do prania radzimy użyć delikatnego detergentu – silniejsze środki mogą spowodować uszkodzenie lub deformację przędzy. Czapki KABAK nie wolno wybielać, prasować, suszyć bębnowo ani czyścić chemicznie.
·Czapka żakardowa w geometryczne wzory z pomponem to najbardziej kolorowa i wesoła ze wszystkich czapek KABAK
·Skład: 100% bawełna organiczna
·KABAKowa czapka żakardowa charakteryzuje się dużą elastycznością i lekkością - splot czapki sprawia, że na głowie dostosuje się do jej rozmiaru
·Wszywka na wywinięciu wykonana w 100% z ekoskóry, w skład której wchodzą wiskoza i poiluretan
·W ofercie KABAK znajdziesz również odpowiadające czapkom wzorem szaliki!
·Wyprodukowano w Polsce
·Produkt w 100% wegański
·Instrukcja prania: aby posłużyły jak najdłużej, czapki KABAK radzimy prać ręcznie. Prawnie w pralce jest możliwe w temperaturze maks. 30 st. C. Do prania radzimy użyć delikatnego detergentu – silniejsze środki mogą spowodować uszkodzenie lub deformację przędzy. Czapki KABAK nie wolno wybielać, prasować, suszyć bębnowo ani czyścić chemicznie.
Nr przedmiotu : 3286315
Dostawa i płatność
Metody płatności
Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 1-2 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
- przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry

- szybki przelew z PayU
- konto PayPal
- karta płatnicza / kredytowa
- Zapłać później
- Zakup na raty - PayU

Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 1-2 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
Zwroty i reklamacje
Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawiła osoba prywatna. W związku z tym zakupy, które u niej robisz, nie są objęte przepisami konsumenckimi. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego jako osoby prywatnej należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów; przyjmowanie fizycznych zwrotów; potwierdzanie otrzymania zwrotu. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawiła osoba prywatna. W związku z tym zakupy, które u niej robisz, nie są objęte przepisami konsumenckimi. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego jako osoby prywatnej należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów; przyjmowanie fizycznych zwrotów; potwierdzanie otrzymania zwrotu. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
pokaż szczegóły
Opinie klientów
Beata
Polecam serdecznie
Marta
Polecam!














