Bransoletka na szczęście kamień

ATdiament

39,00
wybierz rozmiar
  • kamień różowy 39,00

  • kamień niebieski 39,00

Ulubione
Zwrot do 14 dni
Bezpieczne zakupy w Pakamera.pl
+39pkt, oszczędzaj z Klubem rabatowym
Rób zakupy w Pakamerze i odbierz rabat
  • Za każde 1 zł wydane w Pakamerze przekazujemy na twoje konto 1 punkt.
  • Po zgromadzeniu punktów możesz odebrać rabat na nieograniczony ilościowo zakup :)


    Dołącz do Klubu Rabatowego i zacznij zbierać punkty.

    ZOBACZ
bransoletki na sznurku Bransoletka na szczęście kamień 1bransoletki na sznurku Bransoletka na szczęście kamień 2bransoletki na sznurku Bransoletka na szczęście kamień

Szczegóły

Delikatna bransoletka na sznurku z naturalnymi kamieniami morganit i srebrnymi elementami na szczęście



kamienie naturalne morganit

elementy srebrne (pozłacane/próba 925)

regulowane zapięcie z silikonową kuleczką

kolor sznurka biały





Bransoletka NA SZCZĘŚCIE – naturalna harmonia w formie biżuterii
Ta bransoletka to połączenie prostoty i symboliki – została stworzona dla kobiet, które wierzą w moc kamieni i cenią dyskretną elegancję.

W centrum uwagi znajduje się morganit, delikatny kamień o pastelowo-różowym odcieniu, który symbolizuje miłość, równowagę i wewnętrzny spokój. To kamień wspierający emocjonalną harmonię i łagodność – idealny talizman na co dzień.

Bransoletka została wykonana z białego, trwałego sznurka jubilerskiego i wykończona srebrnymi elementami próby 925 – do wyboru w wersji klasycznej lub pozłacanej 24-karatowym złotem.

Regulowane zapięcie z silikonową kuleczką sprawia, że bransoletka dopasuje się do każdego nadgarstka, zapewniając komfort i wygodę noszenia.

Ten model to piękny gest – prezent z intencją, osobisty amulet lub subtelny dodatek, który będzie Ci towarzyszył każdego dnia. Bransoletka jest nowa, z metką i zapakowana w ozdobne pudełko oraz firmową torebkę ATdiament.


Nr przedmiotu : 4141993
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 5-6 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Prawo konsumenta

Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.

Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły