Blossom Studio

Kontakt z projektantem
Dodaj do ulubionych

Blossom Studio jest pracownią projektowania graficznego prowadzoną przez jedną kobietę - Agnieszkę Ślusarczyk. Blossom powstało, aby tworzyć niezwykłe rzeczy, upiększać otoczenie oraz pozwalać wnętrzom kwitnąć. Ilustracje Blossom są przepełnione kwiatami i kobiecością. W pracach dominują elementy florystyczne, mistyczne, rośliny i oczywiście kobiety.

 

OPINIE Blossom Studio

k*******a
★★★★★
automatyczna opinia

Polecam serdecznie
a*****s
★★★★★
automatyczna opinia

Bezproblemowe zakupy
z*****w
★★★★★
automatyczna opinia

Wszystko ok!
M*****z
★★★★★
automatyczna opinia

Rewelacja!
b***y
★★★★★
automatyczna opinia

Polecam gorąco!
blossom-studio-sklep.jpg

Wywiad z Blossom Studio

Skąd pomysł na stworzenie marki?
Od zawsze chciałam być "Panią swojego losu" - prowadzić własny biznes, realizować się w tym, co sprawia mi najwięcej radości. Sama cenię sobie polski design, unikatowe rzeczy, własnoręcznie wykonywane produkty. Uważam, że mają duszę i odznaczają się wysoką jakością. Pomysł na stworzenie BLOSSOM kiełkował w mojej głowie bardzo długo, aż wreszcie odważyłam się pokazać swoje prace światu.
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Jedną z głównych inspiracji projektów Blossom jest natura, jej piękno, kolory i rola, jaką odgrywa. Blossom wplata w życie piękno i pozwala mu kwitnąć.
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Z wykształcenia jestem grafikiem, ukończyłam Polsko-Japońską Akademię Technik Komputerowych w Warszawie. Pracowałam dla wielu znanych firm tworząc projekty graficzne. W trakcie wykonywania różnych graficznych zadań zauważyłam, że największą satysfakcję sprawia mi tworzenie ilustracji, szczególnie takich, które mogą obrać formę plakatu. Zaczęłam więc tworzyć coraz więcej, pokazywać, a później zajęłam się sprzedażą swoich produktów.

blossom-studio-kontakt.jpg

Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Największą radością w tworzeniu marki jest patrzenie, jaki ona ma wpływ na życie innych ludzi. Kiedy dostaję zdjęcia wnętrz z moimi plakatami na ścianach, uśmiechniętych kobiet noszących koszulki czy torby mojego projektu to serce rośnie. Bardzo ważne są dla mnie też wyrazy uznania w formie słownej. Social media pozwalają mi na pozostawanie w stałym kontakcie z odbiorcami moich produktów oraz zbieranie ich opinii - każda zadowolona osoba utwierdza mnie w przekonaniu, że warto prowadzić ten biznes i tworzyć dalej.
Co jest Twoim największych hitem sprzedażowym?
Póki co największym hitem sprzedażowym są moje plakaty w formacie 100x70. Są drukowane na wysokiej jakości matowym papierze. Połączenie dużego rozmiaru, pięknych nasyconych barw i przemyślanych projektów robi duże wrażenie.
Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?
U mnie sprawa jest prosta - korzystam z matowych papierów o gramaturze ok. 200 g do drukowania swoich plakatów. Przy tworzeniu toreb sugerowałam się wytrzymałością oraz łatwością pielęgnacji i czyszczenia. W przypadku koszulek byłam pewna, że musi być wygodnie, ładnie, a pochodzenie materiału koniecznie polskie, z dbałością o środowisko. Tak w szwalni pod Łodzią zostały uszyte moje koszulki, w Warszawie wykonano ich nadruk, a całość zaprojektowałam od podstaw w swoim biurze w Kielcach. Całość od początku monitorowana, przemyślana i doglądana z dbałością o każdy szczegół.
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Najpierw jest inspiracja, pomysł, później szkic i wykonywanie projektu w programie graficznym. Następnie decyduję na jakim projekcie chciałabym go umieścić.
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?
Plakaty do powieszenia na ścianie, torby do zabrania na zakupy, do pracy czy szkoły, a także koszulki do noszenia na każdą okazję.
Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?
Tworzę takie projekty na specjalne zamówienie, są to ilustracje, które później mogę nanieść na któryś ze swoich produktów.
Najbardziej nietypowe zamówienie?
Chyba jeszcze na nie czekam
Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu ...
Moje koszulki z ilustracjami, uwielbiam je!
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?
Na oryginalność oraz to, aby do nich pasowały, wpisywały się w ich gust.
Kim jest odbiorca Twoich produktów? Określ idealnego klienta
Kobieta, z otwartym sercem i umysłem. Lubiąca sztukę i naturę. Taka, która nie boi się kolorów. Ważna jest dla niej jakość i wygoda. Lubi interesujące wnętrza i niebanalne dodatki.
Czym zaskakują Cię klienci?
Tym jak oni widzą mój produkt, jak go aranżują go swojej przestrzeni i swoim życiu. To takie zupełnie inne spojrzenie na sprawę.
Co jest Twoją/Waszą codzienną inspiracją do pracy?
Chęć rozwoju marki.
Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon/nowe kolekcje?
Natura i jej zmiany, a także inni ludzie - szczególnie kobiety i ich uroda.
Jaki jest Twój styl na co dzień? 
Na co dzień stawiam na wygodę, ale taką z dodatkiem czegoś ciekawego.
3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie...
Jeansy, bluza z kapturem, T-shirt z ciekawym nadrukiem.
Dzień w pracy zaczynam od... 
Zrobienia sobie kawy i odpalenia listy "do zrobienia"
Nie wyobrażam sobie pracy bez...
Mojego monitora graficznego. To chyba najbardziej przydatne narzędzie w mojej pracy. Pozwala mi na dokładne przygotowanie ilustracji w odpowiedniej kolorystyce. Pomaga zachować dobrą kondycję wzroku i postawy przy wielogodzinnych sesjach spędzonych przed komputerem.

ARCHIWUM
bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek

FacebookInstagramPinterest
Pakamera ® Copyright © 2005 - 2020
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu