Szczegóły
Kurtka jesienna BELGIJKA powstała z inspiracji naszym pobytem w Antwerpii, gdzie otworzyliśmy Pop Up Store. Jej funkcjonalność, ponadczasowy charakter i casualowy styl nawiązują do klasyki Starej Europy.
Model BELGIJKA wyróżnia się pudełkowym krojem z zaokrąglonymi liniami. Krótszy, szeroki fason subtelnie zwęża się ku dołowi oraz przy nadgarstkach. Każdy egzemplarz jest szyty podwójnymi szwami, co zapewnia trwałość i stylowy wygląd.
Zaszewki modelujące podkreślają oversize’owy, swobodny charakter kurtki. Uszyta z bawełny o strukturze, posiada wiskozową podszewkę oraz dedykowaną, żakardową metkę.
Detale:
Zapięcie na zatrzaski.
Kolor: spatynowany ciemny granat.
Skład materiału: 80% bawełna, 15% poliamid, 5% elastan.
Dostępne rozmiary:
S/M:
Długość: 60 cm (tył 63 cm)
Szerokość: 64 cm
Długość rękawa: 66 cm
M/L:
Długość: 63 cm (tył 66 cm)
Szerokość: 66 cm
Długość rękawa: 68 cm
Modelka ma 169 cm wzrostu i nosi rozmiar M/L.
Termin realizacji zamówienia to 7-21 dni roboczych
Model BELGIJKA wyróżnia się pudełkowym krojem z zaokrąglonymi liniami. Krótszy, szeroki fason subtelnie zwęża się ku dołowi oraz przy nadgarstkach. Każdy egzemplarz jest szyty podwójnymi szwami, co zapewnia trwałość i stylowy wygląd.
Zaszewki modelujące podkreślają oversize’owy, swobodny charakter kurtki. Uszyta z bawełny o strukturze, posiada wiskozową podszewkę oraz dedykowaną, żakardową metkę.
Detale:
Zapięcie na zatrzaski.
Kolor: spatynowany ciemny granat.
Skład materiału: 80% bawełna, 15% poliamid, 5% elastan.
Dostępne rozmiary:
S/M:
Długość: 60 cm (tył 63 cm)
Szerokość: 64 cm
Długość rękawa: 66 cm
M/L:
Długość: 63 cm (tył 66 cm)
Szerokość: 66 cm
Długość rękawa: 68 cm
Modelka ma 169 cm wzrostu i nosi rozmiar M/L.
Termin realizacji zamówienia to 7-21 dni roboczych
Nr przedmiotu : 3880196
Dostawa i płatność
Metody płatności
Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 7-21 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
- przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry

- szybki przelew z PayU
- konto PayPal
- karta płatnicza / kredytowa
- Zapłać później
- Zakup na raty - PayU

Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 7-21 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
Zwroty i reklamacje
Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
pokaż szczegóły
Opinie klientów
Katarzyna
Wszystko w porządku, polecam
Weronika
Zakupy szybkie i bezproblemowe.



















