Wywiad z BAMBA Concept

Skąd pomysł na stworzenie marki?
Marka BAMBA powstała z potrzeby mojej wieloletniej pasji szycia i projektowania. Wszystkie projekty BAMBY są wypadkową tego co dla mnie ważne zarówno w modzie jak i w życiu. 
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Wszystko zaczęło się od pierwszej maszyny do szycia - starej, radzieckiej Tuły. Dostałam ją od krawcowej cioci, wraz z plikiem magazynów o szyciu i starymi zasłonami. To z nich własnie powstawały pierwsze sukienki.
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Spotkania, rozmowy i wielki entuzjazm jakim darzą mnie moi klienci. Nic tak nie napędza do pracy jak dawka dobrej energii!
Co jest Twoim największym hitem sprzedażowym?
Głównie plecaki! Ostatnim czasie najbardziej te w kolorze turkusowym - AZOUR.  Spośród ubrań najchętniej wybierane są bawełniane sukienki oraz lniane bluzki.

Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?
Tworząc swoje projekty wybieram tylko naturalne i wegańskie tkaniny oraz komponenty. Bardzo ważna jest dla mnie sprawdzona jakość materiałów i jej pochodzenie.  Szyjąc ubrania korzystam z organicznych, atestowanych tkanin lnianych i bawełnianych. Do produkcji plecaków używam ekologicznego zamszu oraz ortalionów. Tkaniny to dla mnie podstawa projektowania, a potem tworzenia wszystkich produktów, to dla mnie największa inspiracja.
Najbardziej nietypowe zamówienie?
OGROMNA nerka! Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu...To moje ukochane plecaki rolltop! Wszystkie kolory są wspaniałe, ale moim ostatnim ogromnym faworytem jest seria KRESH. Uszyłam je z gniecionego ortalionu w kolorach różu i błękitu. To niezastąpiony kompan codzienności. 
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?
Oprócz ciekawego i minimalistycznego projektu, klienci zwracają uwagę głównie uwagę na staranne wykonanie i wysoką jakość tkanin, z których uszyte są wszystkie produkty.
Kim jest odbiorca Twoich produktów? Określ idealnego klienta
To przede wszystkim osoba, dla której liczy się jakość i komfort noszenia. Jest świadomym konsumentem, robiącym przemyślane zakupy. Nie kupuje produktów sezonowych. Zadaje sobie pytanie o ich pochodzenie bo ważny dla niego jest zrównoważony rynek i ekologia. Reszta tak na prawdę nie ma znaczenia, ponieważ moje produkty wybierają klienci nie zależnie od wieku czy też stylu. Czym zaskakują Cię klienci? Fantazją. Jaki jest Twój styl na co dzień?  Jestem w ciągłym ruchu, więc mój styl musi być przede wszystkim wygodny i niezobowiązujący. Wybieram zatem zazwyczaj spodnie i oversizową bluzkę. Wszystko oczywiście w ulubionym kolorze czarnym.
3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie... Lnianej lub bawełnianej bluzki, luźnych spodni...i przede wszystkim mieszczącego cały świat - PLECAKA! Dzień w pracy zaczynam od…to banalne, ale niezastąpione - od kawy! Nie wyobrażam sobie pracy bez…Moich starych, kutych nożyc krawieckich.
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu? To szereg złożonych działań, w których najważniejszym etapem jest odpowiedni dobór tkanin i zaprojektowana konstrukcja. Sporo w tym procesie z magii tworzenia ;) Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja? Na życzenie klientów czasem dopasowuję lub delikatnie zmieniam rozmiar swoich projektów.

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek