AGNES WESS

AGNES WESS

Kontakt z projektantem
Dodaj do ulubionych
Opinie

O MARCE

Marka AGNES WESS to luksusowe ale też, awangardowe torby i akcesoria skórzane. Siłą marki jest nietypowy produkt.Pierwsza kolekcja to torby nazwane Cameleobags, ponieważ, dzięki wymiennym elementom można je "przeobrazić" i dostosować do swojej stylizacji, nastroju, okazji. Kobieta kupując jedną torbę, może mieć jej wiele wersji. Torby produkowane są w Polsce z najwyższej jakości materiałów, według autorskich, awangardowych projektów, wymagających często ręcznego szycia i zastosowania nowatorskich technik wykonania. Wymienne elementy szyte są w krótkich, często limitowanych seriach. Od niedawna w sprzedaży jest nowa kolekcja "Scarf". Jest to znowu coś nietypowego - dla koneserek mody. Innowacyjność i oryginalne projekty marki AGNES WESS zyskują coraz szersze uznanie. W 2017 roku marka została doceniona i znalazła się na prestiżowej platformie Not Just a Label, skupiającej najciekawszych projektantów z całego świata.

Opinie AGNES WESS

informacja o opiniach
Anna Super transakcja, błyskawiczna dostawa, świetny kontakt z Twórczynią torby. Przesyłka profesjonalnie zabezpieczona. !00% satysfakcji! Polecam!
Iwona Robienie zakupów od Agnes Wess to czysta przyjemność 😁 Przesyłka dotarła w ekspresowym tempie, zapakowana profesjonalnie, a towar.... perfekcja w każdym calu❤️ Polecam👏👏👏
Barbara Zakupy szybkie i bezproblemowe.
automatyczna opinia
Milena Polecam projektanta
automatyczna opinia
Katarzyna Polecam projektanta
automatyczna opinia
Kinga dziękuję za transakcję
automatyczna opinia
Barbara Polecam gorąco!
automatyczna opinia

Wywiad z AGNES WESS

agnes-wess-sklep.jpg

Skąd pomysł na stworzenie marki AGNES WESS?

Zawsze bardzo dużo podróżowałam i zawsze zabierałam ze sobą kilka torebek, aż w końcu pojawiła się w mojej głowie myśl: a gdyby tak mieć jedną torbę, której wygląd, mogłabym zmieniać? I tak zaczęła się moja przygoda z projektowaniem i powstaniem pierwszej kolekcji toreb AGNES WESS, które nazwałam: Cameleobag. Asortyment marki cały czas się rozszerza. Od niedawna w sprzedaży jest nowa torba "SCARF". Rozwija się też dział akcesorów.

Jak powstała nazwa firmy AGNES WESS? Co było inspiracją?

Nazwa marki pochodzi od mojego imienia i nazwiska. Za marką AGNES WESS stoi Agnieszka Wesołowska.

Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?

Tworzenie, to jest to, co sprawia mi największą radość. Kształty, rozwiązania, materiały - to tematy, w których mogę się całkowicie "zanurzyć". Wiele satysfakcji czerpię też z pracy przy sesjach zdjęciowych dla marki AGNES WESS. agnes-wess-kontakt.jpg

Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?

Torbki produkowane  są w Polsce z najwyższej jakości skór, według autorskich, awangardowych projektów, wymagających często ręcznego szycia i zastosowania  nowatorskich technik wykonania. Wymienne elementy szyte są w krótkich, często limitowanych  seriach.

Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?

Droga do powstania wersji skierowanej do produkcji, jest czasami dość długa. Zaczyna się od pomysłu. Potem są rysunki, "robocze" uszycie prototypu z tkaniny, żeby sprawdzić wymiary i proporcje, a następnie uszycie prototypu z docelowej skóry. Jeszcze na tym etapie mogą pojawić się różne wątpliwości wymagające poprawek.

Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?

Torbki Cameleobag można sobie samodzielnie skomponować, dobierając do jedne j z dwóch baz, odpowiedni front i pasek. Jest to pewien rodzaj personalizacji lub może bardziej kastomizacji. Te dwa pojęcia stosowane są często zamiennie.

Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu...

flagowy produkt marki to torba zwana Cameleobag - może się zmieniać  i przeobrażać, dzięki wymiennym elementom.  W kilka chwil, bez przepakowywania, można dostosować jej wygląd do okazji, stylu czy nastroju. Kobieta kupując jedną  torbę, może mieć jej wiele wersji. Inspiracją do stworzenia pierwszej kolekcji było hasło: „kupuj mniej, ale nie rezygnuj z zabawy modą”.

Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?

Klienci zwracają uwagę na różne rzeczy. Dla niektórych, pomysł "przebierania" torby jest największą siłą marki. Dla innych ważny jest design. Jeszcze inni, zachwycają się jakością użytych materiałów i sposobem wykonania toreb.

Kim jest odbiorca produktów AGNES WESS?

Mój produkt wymyka się prawom marketingu. Trudno tutaj o precyzyjny dobór grupy docelowej. Torebkę AGNES WESS może nosić wielbiciel motocykli ( unisex bag) i business women, kobieta dojrzała i nastolatka, można ją ubrać do garnituru i do rzeczy z nurtu grunge - to tylko kwestia dobrania do bazy odpowiednich klap i pasków. Myślę, że moimi odbiorcami jest grupa osób, które reprezentują pewną postawę życiową: poczucie niezależności, zamiłowanie do zmienności ale też przywiązywanie wagi do komfortu i dobrej jakości.
Czytaj w Magazynie