Ocena od 1 do 5 gwiazdek. Średnia ocen 5
zobacz więcej »


K*****a
OPINIE Silva Drewniane Dekoracje
5/5
#1562479

Ciekawy pomysł,staranne wykonanie i ogólnie piękny obraz.Przesyła też szybciutko.Polecam!!!
k******0
OPINIE Silva Drewniane Dekoracje
5/5
#1367367

Super szybka dostawa. Wszystko dobrze opakowane. Dzięki za tak sprawną realizację.
f****a
OPINIE Silva Drewniane Dekoracje
5/5
#1894521

Super zegar i dobrze zapakowany. Dziękuję, pozdrawiam i polecam!
D******e
OPINIE Silva Drewniane Dekoracje
5/5
#1800167

Skrzyneczka jest absolutnie cudowna i piękna.

Wywiad z Silva Drewniane Dekoracje

Skąd pomysł na stworzenie marki?
Nie skupiamy się na marce jako osobnym tworze. Tworzymy piękne, użyteczne przedmioty, które ludzie po protu chcą mieć. Chcemy być jak szewc w miasteczku - gdy jest dobry, wszyscy przynoszą do niego swoje buty, niezależnie od tego, jaki szyld wywiesi sobie nad warsztatem. "Silva" to nie wydmuszka pompowana marketingiem. To produkty, które samodzielnie robimy. Pomysłem było więc "robienie w drewienku" i od tego się zaczęło.
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Chcieliśmy, by nazwa była czymś uniwersalnym, międzynarodowym, bez konieczności tłumaczenia z polskiego na angielski, niemiecki itd. Sięgnęliśmy do źródeł, jak botanik oznaczający nowe gatunki, tak, by dla wszystkich były jednoznaczne - wróciliśmy więc do łaciny. "Silva". Z łacińskiego las, drzewo, drzewa. I to co robimy czyli projektujemy: design. 
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Mamy poczucie, że jesteśmy bardzo samodzielni w tym co robimy. Robimy to, co nam się podoba. Dlatego cieszy nas, że doceniają to ludzie z niemal całego świata. Mamy Klientów z Polski, Francji, Niemiec w zasadzie z całej Europy, Stanów Zjednoczonych, Australii. Nasze produkty znajdują się w różnych domach, różnych ludzi, różnych kultur - gdzieś w górach, gdzieś na wybrzeżu oceanu, gdzieś w Nowym Jorku, Paryżu, Kalifornii. To jest niesamowite i bardzo pobudza naszą wyobraźnię :)

Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Najprościej jest nam ustalić co nowego byśmy chcieli wprowadzić do oferty. Wstępnie ustalamy, jak ma wyglądać, jakie funkcje pełnić, dla kogo ma być przeznaczony. Powstaje pierwszy projekt, który jest wielokrotnie korygowany. Po długich negocjacjach powstaje prototyp, skorygowany jeszcze o możliwości i wymagania techniczne. Finalny efekt jest sumą oczekiwań Klientów, naszych pomysłów, gorących starć naszych temperamentów i możliwości komputerów i maszyn. Wystawienie produktu na sprzedaż jest po tym wszystkim czystą formalnością :)
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?
Nasze produkty są blisko ludzi. To są te przedmioty, które pomagają nam porządkować, segregować, eksponować to, z czym często mamy do czynienia. 
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?
Nasi Klienci wiedzą czego chcą. Nie kupują naszych produktów pod wpływem chwili ale ze świadomością, że nasz przedmiot będzie praktyczny i będzie dobrze wyglądał w ich wnętrzu. Chcą, by był to przedmiot dobrze wykonany, dobrze zaprojektowany, z klasą. Jednocześnie oczekują, że będzie oryginalny i po prostu spodoba się szefowi, żonie, mężowi, znajomym. Przecież wszyscy lubimy, gdy się docenia nasz gust :)
Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon/nowe kolekcje?
Nie jesteśmy sezonowi... Trendy się zmieniają z wiosny na lato, jednak z sezonu na sezon zmiany dotyczą tylko szczegółów: inny kolor, deseń, materiał. Nas interesuje sama esencja, ponadczasowość, trend w szerszej perspektywie. Zdarza się, że niektóre nasze projekty czekają na swój czas ponad rok - zanim w świadomości ludzi pojawi się zapotrzebowanie na to co mamy do zaoferowania.        
Nie wyobrażam sobie pracy bez … poczucia, że to ma sens :)

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek