Ocena od 1 do 5 gwiazdek. Średnia ocen 5
zobacz więcej »


b***e
OPINIE Not Only Paper
5/5
#677729

cudne - i pomysł i wykonanie!
b***e
OPINIE Not Only Paper
5/5
#682761

uroczy, pełen humoru i nostalgii notes - Artystka wyjątkowo łączy desenie, wzory i kolorystykę - jestem pełna uwielbienia dla Jej talentu!
b***e
OPINIE Not Only Paper
5/5
#650959

naklejki słodkie, wdzięczne, perfekcyjnie wykonane - dziękuję :)
b***e
OPINIE Not Only Paper
5/5
#730006

ukłony dla zdolnej Projektantki i podziękowania, że przesyłka zdążyła na czas - jeszcze przed świętami! kolejny raz się nie zawiodłam - notes wykonany jest precyzyjnie, z fantazją, pięknie.
f*****0
OPINIE Not Only Paper
5/5
#828393

Transakcja przebiegla pomyslnie :) Bardzo dobry kontakt ze sprzedajacym :-). Szybka przesylka polecam!
not-only-paper-sklep.jpg

Wywiad z Not Only Paper

Skąd pomysł na stworzenie marki?
Od dawna marzyłam o posiadaniu swojej małej manufaktury, w której mogłabym realizować swoją rękodzielniczą pasję. Sam pomysł przyszedł niespodziewanie, kiedy przygotowałam na urodziny koleżanki notatnik. Wcześniej nawet nie wiedziałam, że potrafię taki samodzielnie wykonać. Ponieważ prezent bardzo się koleżance spodobał, postanowiłam robić kilka notatników i i tak ruszyła machina.
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Not Only Paper - nie samym papierem człowiek żyje. Sama nawa miała być dowcipna, ale jednocześnie miała ściśle kojarzyć się z produktami, które w powstają w manufakturze, czyli notatniki, journale, pamiętniki i albumy. Chodziło mi o to, żeby miłośnicy papieru i pisania, mogli łatwo ją skojarzyć i zapamiętać. 
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Na początku notatniki były do siebie bardzo podobne, gdyż nie znałam jeszcze bardziej zaawansowanych technik. Wszystkiego uczyłam się zupełnie sama, najczęściej metodą prób i błędów, dlatego potrzeba było dużo czasu i cierpliwości, żeby w rozgryźć pewne techniki czy sposoby związane z introligatorstwem. Z czasem klienci zaczęli na przykład pytać o notatniki zamykane na gumkę, zamiast na kokardę, co szczerze mówiąc mnie przerażało. Nie miałam pojęcia, jak zamontować gumkę tak, by wyglądała estetycznie, ale by jednocześnie była trwała. Po wieli próbach i porażkach w końcu się udało, i tak do sprzedaży trafiły notatniki zamykane na gumkę. Z kolei albumy były odpowiedzią na moją własną potrzebę posiadania albumu w stylu vintage, czyli takiego,do którego zdjęcia wkleja się za pomocą narożników. Zapragnęłam mieć taki album i nie spoczęłam, dopóki nie udało mi się go zrobić. Efekt był tak zadowalający, że postanowiłam wprowadzić go do stałej oferty Not Only Paper.

not-only-paper-kontakt.jpg

Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Największą radość sprawiają mi zdjęcia moich produktów od zadowolonych klientów. Sama jestem miłośniczką ręcznego pisania i prowadzenie bullet journal, zatem gdy widzę wypełniony przez kogoś innego notatnik, który kilka tygodni czy miesięcy wcześniej zrobiłam, czuję, że to, co robię, sprawia ludziom przyjemność i pozwala im podążać za swoją pasją. Oczywiście, jako "papieromaniaczce", już samo obcowanie z papierem sprawia, że dzień uważam do udanych. To taka swego rodzaju terapia zajęciowa, medytacja, odskocznia od codzienności, czy jakkolwiek to nazwać. Czasami te zabawy kończą się nowym pomysłem, co owocuje podwójnie i dzięki temu do sprzedaży trafia nowy zupełnie produkt.
Co jest Twoim największych hitem sprzedażowym?
Zdecydowanie największą popularnością cieszą notatniki zamykane na satynową wstążkę z botanicznymi motywami. Z rozmów z klientami wiem też, że najczęściej kupują je na prezent dla miłośniczek ręcznego pisania czy prowadzenia bullet journal.
Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?
Najbardziej wykorzystywanym materiałem w Not Only Paper jest oczywiście papier. Z reguły wymieram motywy, które najbardziej podobają się mi samej, czyli botaniczne ilustracje - kwiaty, ptaszki, motyle, a także te związane z podróżą nawiązujące do podróży, czyli mapy.
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Nowe projekty przychodzą mi do głowy najczęściej przed snem :)

CZYTAJ W MAGAZYNIE
ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek